voor specifieke pro-audio projecten als opname apparatuur, mengtafels, etc
Moderator: Beheerdersteam
Ah!buis
Berichten: 16682 Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse
Bericht
door Ah!buis » vr 27 nov 2015, 20:23
hrscharft schreef: wat vinden jullie? Zal ik er voor die paar euro nog een stel wieltjes onder zetten van de AC tion?
Zo zwaar is 't toch ook niet ? Eerder een rooster voor de LS anders is 't vroeger of later "dag conus"
Anne
hrscharft
Berichten: 1507 Lid geworden op: wo 14 okt 2009, 1:17
Locatie: Delfzijl
Bericht
door hrscharft » vr 27 nov 2015, 20:26
Nee geen spuitlak,
Ben er nog niet helemaal uit maar waarschijnlijk word het gewoon 'tolex' in de tweed uitvoering (of oranje zou ook kunnen natuurlijk)......
Maar vind dat tweed wel wat hebben.
Bijlagen
hrscharft
Berichten: 1507 Lid geworden op: wo 14 okt 2009, 1:17
Locatie: Delfzijl
Bericht
door hrscharft » vr 27 nov 2015, 20:28
Klopt hoor anne
tis nog eens populier multiplex ook dat weegt echt bijna niets. Maar gaat meer om het idee
voor die 85ct per stuk hoef je het iig niet te laten.
En die luidspreker komt nog wat voor alleen moet ik nog even het juiste doek vinden en dat weet ik pas als ik beslist heb welke tolex ik ga gebruiken. Een rooster word het iig niet das gewoon lelijk
.
hrscharft
Berichten: 1507 Lid geworden op: wo 14 okt 2009, 1:17
Locatie: Delfzijl
Bericht
door hrscharft » vr 27 nov 2015, 23:23
Knoop is doorgehakt en tweed plus grillcloth is besteld.
Zal ergens volgende week wel op de mat vallen.
Word het alles bij mekaar toch nog een prijzig project....
Maar ja dan heb je ook wat
Ah!buis
Berichten: 16682 Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse
Bericht
door Ah!buis » vr 27 nov 2015, 23:25
hrscharft schreef: Word het alles bij mekaar toch nog een prijzig project....
Maar ja dan heb je ook wat
Herrie ?
Anne
hrscharft
Berichten: 1507 Lid geworden op: wo 14 okt 2009, 1:17
Locatie: Delfzijl
Bericht
door hrscharft » wo 02 dec 2015, 23:21
vandaag kwam DPD langs met wat spulletjes.
Even een paar plaatjes van de proefpassing.
Oja voor dat maffe V6 plaatje moet ik zelf nog even wat fabrieken (is om een paar gaatjes af te dekken van dingen die geschrapt zijn) Dit lag nog ergens op mijn bureau en doet de truuk wel tot ik inspiratie heb voor een leuk eigen logotje.
Bijlagen
Ah!buis
Berichten: 16682 Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse
Bericht
door Ah!buis » wo 02 dec 2015, 23:34
Dat V-plaatje ziet er niet zo slecht uit.Zorg wel dat er voldoende lucht door kan anders kan 't flink heet worden in de kast.
En dan nog even in de wasmachien ? en dan lekker draaien
Anne
sevenup
Berichten: 2777 Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 21:33
Locatie: Hengelo (ov)
Bericht
door sevenup » do 03 dec 2015, 7:36
Ah!buis schreef: hrscharft schreef: wat vinden jullie? Zal ik er voor die paar euro nog een stel wieltjes onder zetten van de AC tion?
Zo zwaar is 't toch ook niet ? Eerder een rooster voor de LS anders is 't vroeger of later "dag conus"
Anne
Of zoiets ervoor:
http://www.tube-town.net/ttstore/Tolex- ... 1_120.html
hrscharft
Berichten: 1507 Lid geworden op: wo 14 okt 2009, 1:17
Locatie: Delfzijl
Bericht
door hrscharft » do 03 dec 2015, 8:23
beste Sevenup
zie rol die er bovenop ligt
Dan nog een vraagje van mijn kant. Stel ik zou er nog een aansluiting op willen hebben voor een hoofdtelefoon, komt dat er op neer dat ik een extra ugt moet plaatsen met een hogere uitgangsimpedantie? Of komt er meer bij kijken?
hrscharft
Berichten: 1507 Lid geworden op: wo 14 okt 2009, 1:17
Locatie: Delfzijl
Bericht
door hrscharft » za 05 dec 2015, 9:39
Bijna klaar,
nu alleen nog een paar frontjes maken.
Bijlagen
Kappa7
Berichten: 8107 Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:
Bericht
door Kappa7 » za 05 dec 2015, 9:43
hrscharft
Berichten: 1507 Lid geworden op: wo 14 okt 2009, 1:17
Locatie: Delfzijl
Bericht
door hrscharft » za 05 dec 2015, 9:44
Ja is net echt zo he
Kappa7
Berichten: 8107 Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:
Bericht
door Kappa7 » za 05 dec 2015, 9:47
Zeker, ga je de zelfde stof ook voor de speaker gebruiken?
Wordt het wel een mooi geheel van.
hrscharft
Berichten: 1507 Lid geworden op: wo 14 okt 2009, 1:17
Locatie: Delfzijl
Bericht
door hrscharft » za 05 dec 2015, 9:54
jup,
Heb het rolletje voor de foto even in de topkast gestopt maar moet dus nog een tweetal frontjes maken. Een voor de versterker en een voor de speaker.
En het onderstaande logo nog ff uit een stukje aluminium hakken twee keer.
Bijlagen
pappaleo
Berichten: 12406 Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:
Bericht
door pappaleo » za 05 dec 2015, 10:03
Erg mooi geworden, Harm
sander1238
Berichten: 1762 Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
Locatie: wanroij
Bericht
door sander1238 » za 05 dec 2015, 11:17
Super mooi geworden. Top
hrscharft
Berichten: 1507 Lid geworden op: wo 14 okt 2009, 1:17
Locatie: Delfzijl
Bericht
door hrscharft » di 22 dec 2015, 18:09
Één logotje klaar en nog één te gaan.
De afmeting is ongeveer 7.5 x 13 cm.
Bijlagen
hrscharft
Berichten: 1507 Lid geworden op: wo 14 okt 2009, 1:17
Locatie: Delfzijl
Bericht
door hrscharft » zo 15 apr 2018, 20:37
Eigenlijk nooit een fototje geplaatst van het eindresultaat.
Bijlagen
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15170 Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:
Bericht
door Barry2001 » zo 15 apr 2018, 20:50
Mooie set geworden zo
sevenup
Berichten: 2777 Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 21:33
Locatie: Hengelo (ov)
Bericht
door sevenup » zo 15 apr 2018, 21:16
Mooi
OpaBert
Berichten: 12683 Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀
Bericht
door OpaBert » zo 15 apr 2018, 21:57
Prachtig
gervenja
Berichten: 660 Lid geworden op: ma 25 feb 2008, 20:13
Locatie: Den Haag
Bericht
door gervenja » wo 25 apr 2018, 20:39
gaaf a+
Shadow
Berichten: 20398 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » wo 25 apr 2018, 22:27
Gaaf!
V6 2.0 van een Xedos 6?