Doneren aan het forum

FAQ over praktische zaken op t forum

Moderator: Beheerdersteam

Gesloten
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Doneren aan het forum

Bericht door Henkjan »

Ons mooie forum is totaal onafhankelijk, en dat willen we graag zo houden. Maar een forum hosten kost wel geld uiteraard. Dit geld krijgen we uit donaties. Soms groot (we kregen eens een erfenis bijvoorbeeld), maar ook met kleine bedragen zijn we heel blij (we snappen dat niet iedere portemonnee even goed gevuld is). Mocht je ook wat willen doneren, dan kan dat via de onderstaande link:

https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?c ... ZRYFH5S9B4

:dank: namens iedereen bedankt voor de gulle gave :dank:



PS: We gebruiken hiervoor PayPal, omdat een gewone bankrekening niet beschikbaar voor een zgn informele organisatie als de onze (we zijn geen stichting of vereniging ivm de hoge oprichtingskosten daarvan). Mocht je geen paypal hebben en toch willen doneren? Neem dan ff contact op met een van de moderators of beheerders.
Gesloten