Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
Prima plan!
Ik heb tot nu toe ook niets om mee te nemen.......
Ik heb tot nu toe ook niets om mee te nemen.......
-
deduikertjes
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 29
- Lid geworden op: do 04 jan 2007, 9:25
- Locatie: Utrecht
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
In principe kom ik ook, met spullen die ik deels al eerder had meegenomen.
Maar ... alles is verbouwd en klinkt als nieuw
.
Uit de afdeling zelfbouw neem ik mee
- Streamer
- De loden luidsprekers met aangepast wisselfilter en andere voeten
- Pass DCB1 in een eigen variatie
- Naar JLH1996 30W klasse A met een geheel vernieuwde voeding
- speakerkabels
- dc blokker
- stroomkabels
MArco
Maar ... alles is verbouwd en klinkt als nieuw
Uit de afdeling zelfbouw neem ik mee
- Streamer
- De loden luidsprekers met aangepast wisselfilter en andere voeten
- Pass DCB1 in een eigen variatie
- Naar JLH1996 30W klasse A met een geheel vernieuwde voeding
- speakerkabels
- dc blokker
- stroomkabels
MArco
-
deduikertjes
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 29
- Lid geworden op: do 04 jan 2007, 9:25
- Locatie: Utrecht
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
Oh ja, ik zou het leuk vinden als iemand een meetset meeneemt zodat ik die speakers eens door kan meten.
MArco
MArco
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
Ik kom met z'n tweeën !
ik neem twee little/one's mee.
En twee Grown/Up's
En twee mobiele 541 op een Li-Ion pakketje
En waarschijnlijk een doos oude MFB test woofertjes.
En printjes.
ik neem twee little/one's mee.
En twee Grown/Up's
En twee mobiele 541 op een Li-Ion pakketje
En waarschijnlijk een doos oude MFB test woofertjes.
En printjes.
Laatst gewijzigd door motoindo op vr 08 jun 2018, 0:30, 2 keer totaal gewijzigd.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
Dacht dat je niet kon?motoindo schreef:Ik kom met z'n tweeën !
+ wat klein spul.
Lekker druk met de mfb meeting op 9 juni!
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
Nee, die laat ik dit jaar schieten. Hans en consorten staan er dus mfblabs is er reeds goed vertegenwoordigd.ds23man schreef:Dacht dat je niet kon?![]()
- hans_b
- Ook commercieel actief
- Berichten: 156
- Lid geworden op: do 12 jan 2012, 10:01
- Locatie: Zwolle
- Contacteer:
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
Ik meld me bij deze ook aan
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
Van mijn vrouw mag ik, maar ze is rond die tijd uitgerekend. Maar ff afwachten of ik dan niet met een krant op de gang in een ziekenhuis zit. 
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
Ik kom ook en breng wat mee .
Twee weg speaker set deels gesloten (bas) en deels OB (BG20) en de nodige versterkers .
Twee weg speaker set deels gesloten (bas) en deels OB (BG20) en de nodige versterkers .
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
Onderhand zijn er weer een hoop mooie dingen te zien!
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
Zo ff de startpost aangepast
Gaat goed zo. Hoop dat er nog meer sets komen, zowel de eenvoudige als de high-end jongens. Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de fraaie jongens van Jan-Peter welke nu gefilterd worden door Tony!
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
Ja mooi Jan
Denk wel dat we met een dergelijke hoeveelheid materiaal en ook nog een workshop, niet ontkomen aan een strakkere tijdsindeling/planning op voorhand dan wat we gewend waren in de Beemdentil.
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
Ik kom ook
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
Ik kom ook.
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
Ik kom ook.
Bij een vorige editie hebben we het gehad over een vergelijk tussen mijn simpele pearl een eentje die no-compromise is opgebouwd. Alleen was ik vorig jaar verhinderd. Als er nog steeds behoefte is aan een vergelijk kan ik mijn pearl meenemen.
Bij een vorige editie hebben we het gehad over een vergelijk tussen mijn simpele pearl een eentje die no-compromise is opgebouwd. Alleen was ik vorig jaar verhinderd. Als er nog steeds behoefte is aan een vergelijk kan ik mijn pearl meenemen.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
JA
George heeft zich al aangemeld voor de luisterdag, wellicht wil hij z'n full blown Pearl meenemen 
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
moet er wel iemand een goede draaitafel meenemen...
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
Ik neem iig m’n yamaha streamer en de 4g wifi hotspot mee, kan ik alles gewoon streamen onafhankelijk van de versterker die ertussen staat 
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
Joram daar zat ik mee
Weet nog steeds niet zeker of ik iets kon streamen daar met mn raspberry naar mn glasbakken
Maar jij hebt iig iets wat het doet
Weet nog steeds niet zeker of ik iets kon streamen daar met mn raspberry naar mn glasbakken
Maar jij hebt iig iets wat het doet
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
No problemo, ik heb een spotify premium abo dus bijna alles kan gedraaid.
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
SuperShadow schreef:No problemo, ik heb een spotify premium abo dus bijna alles kan gedraaid.
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
Inderdaad Hans, maar nu het een andere dag is geworden gaat dat niet passen in de agenda.hannesie schreef:Cool had toch aangegeven dat hij je kon helpen, dat was in het vorige topic naar ik meen.
Voorbespreking Breda.
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 3#p1877562
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
Voor mij zekerWowly schreef:, jammer Cool
