Dat wordt Bredaaaaaaahhhhhhhh. Dan zit trafo nummer 2 er ook wel in en is de kast misschien ook klaar. En ondertussen nog wat spierballen kweken.
Natuurlijk heel mooi dat het bromprobleem uit de wereld is
Klinkt wel een beetje naar de wet op het behoud van narigheid
Een brommende trafo ingeruild voor een kreunende Co
Anne
Laatst gewijzigd door Ah!buis op zo 15 apr 2018, 13:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Altijd leuk als er wat lukt aan je project, al is het maar een nutteloze versiering.
Verder is het wachten op de tweede trafo uit Polen. En dan maar eens werk maken van de kast.
Ik vind dat display een beetje aan de zielige kleine kant, in verhouding tot de afmetingen van de versterker.
Zou je niet iets met een IPad of anders soortige tablet kunnen doen ?
Mwah, is wel een leuk vuurtje toch? 'Tis net het kolenvuur wat je ziet op de bok van zo'n machtige oude stoomlocomotief. Maar als ie naar Breda komt heeft Co misschien wat meer aan ruitenwissers. Kan mij Gerhard nog wel herinneren die we nog jaren hebben gehoord om het kwijl van zijn mooie geanodiseerde alu kasten af te krijgen na een luisterdag
Ik vind dat display een beetje aan de zielige kleine kant, in verhouding tot de afmetingen van de versterker.
Zou je niet iets met een IPad of anders soortige tablet kunnen doen ?
Maar even snel een plaatje met de telefoon gemaakt. Om een indruk te geven hoe het moet gaan worden. Idee voor deze vorm opgedaan bij Ubiq die ik op de stand van Jeroen zag in Alkmaar.
Freeswerk is van Kees. Enige nadeel is dat er nog eens 15kg gewicht bij komt. 10mm dikke platen, boven, onder en front.
Als ik me dat goed herinner, kun je de lichtshow niet in elke gewenste modus kunt laten opstarten. Je gaat een rond venster gebruiken voor een rechthoekig scherm, neem aan dat je een voorkeur hebt vwb de weergave, heb je daaraan gedacht?
Als ik me dat goed herinner, kun je de lichtshow niet in elke gewenste modus kunt laten opstarten. Je gaat een rond venster gebruiken voor een rechthoekig scherm, neem aan dat je een voorkeur hebt vwb de weergave, heb je daaraan gedacht?
Ja, dat gaat wel lukken en anders kan ik daarin voorzien met een druktoets. Al even getest.
Ik heb de versterker gehoord op de afgelopen luisterdag in Breda, vond het een aangenaam mellow geluid. Daar houd ik wel van.
Nice
zit er aan te denken om zoiets ook te gaan bouwen alhoewel de hitte die deze versterker genereert........
Gewoon wat weerstanden veranderen. Je hebt dan ook minder vermogen maar dat merk je niet. Scheelt wel veel in de warmteproductie. Zelf vind ik het niet zo erg, het hindert mij in elk geval niet.
Een buizenbak wordt ook flink warm.
In elk geval is nu bewezen dat de ExtremA het doet zonder brom en andere ongein.