Voorbespreking luisterdag Breda
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- VintageHarry
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Tweede helft juni is prima voor ondergetekende, 20 mei een twijfelgeval. Maar het gaat vooral om de mensen die een demo geven lijkt me
Jammer weer dit, ik hoop dat de uiteindelijke datum op een lege plek in de agenda beland en dat we de komende jaren er van uit kunnen gaan dat we daar terecht kunnen.
zondag 20 mei zou ook mogelijk zijn. Wel vervelend voor jullie dat het zo loopt. 20 juni is idd een woensdag.....
Mij maakt het niet uit Jan
Bedankt i.i.g voor je inspanningen
Het is een pracht lokatie
Bedankt i.i.g voor je inspanningen
Het is een pracht lokatie
Helemaal goed gezien Leo, ik bedoelde 10 juni...pappaleo schreef:20 mei is op een zondag, 20 juni is een woensdag? Is dat de bedoeling
Beheerster wil na de luisterdag van dit jaar onmiddellijk 2 data reserveren/opteren voor ons, dus dit mag niet meer voorkomenShadow schreef:Jammer weer dit, ik hoop dat de uiteindelijke datum op een lege plek in de agenda beland en dat we de komende jaren er van uit kunnen gaan dat we daar terecht kunnen.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
20 mei (1e Pinksterdag) kan ik niet, 10 juni wel. Kijk maar waar de meeste voorkeur naar uitgaat Jan.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
10 juni kan voor mii ook wel
20 mei wordt lastig voor mij, 10 juni kan ik wel.
Ik zie een zwaartepunt komen naar 10 juni?
Mij maakt de datum niet zoveel uit.
+1ray5150 schreef:Mij maakt de datum niet zoveel uit.
Geloof het ook, kan denk ik wel hierWowly schreef:Ik zie een zwaartepunt komen naar 10 juni?
10 juni zou hier beter uitkomen
10 juni op vakantie, ook een mooie bezigheid overigens.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
in Breda?kuiperik schreef:10 juni op vakantie, ook een mooie bezigheid overigens.
- sander1238
10 juni heeft mijn voorkeur.
Ik wacht het weekend af of er nog meer reacties komen, maar het lijkt 10 juni te worden als ik het zo zie
-
ds23man
- Ook commercieel actief
10 juni!
Leg maar vast, voor dat er weer wat gebeurt.
Nee is niet nodig, beide dagen staan nu volledig voor ons alleen gereserveerd, we hoeven alleen nog maar te kiezen. Vergis je niet, de beheerster heeft ons graag daar, na aanleiding dat het vorige jaar zo'n succes was en ook de dame die ons had geholpen de hele dag met het drinken enzo erg tevreden was geweest. Deze had aangegeven dat ze dit jaar weer graag wilde werken als onze club er weer kwam. Leuk he?
Voor volgend jaar mogen we weer 2 data vastleggen om later uit te kiezen als we willen. Om maar aan te geven dat de beheerster het erg vervelend vond zoals het nu ging. Give and take.
Voor volgend jaar mogen we weer 2 data vastleggen om later uit te kiezen als we willen. Om maar aan te geven dat de beheerster het erg vervelend vond zoals het nu ging. Give and take.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
If yes then ben ik vd partijWowly schreef:Ik wacht het weekend af of er nog meer reacties komen, maar het lijkt 10 juni te worden als ik het zo zie
Dat is ook echt een verademing tov die lelijke automaat die Barry geregeld hadWowly schreef:dame die ons had geholpen de hele dag met het drinken enzo erg tevreden was geweest. Deze had aangegeven dat ze dit jaar weer graag wilde
(Hoewel Alphen ook een lieverd achter de bar had)
Nope, Noorwegen wordt het dit jaar.Henkjan schreef:in Breda?kuiperik schreef:10 juni op vakantie, ook een mooie bezigheid overigens.