die poten voor 100 euro is een lachertje zeg, mooie deal
dat gaan echt hele mooie speakers worden zo
Moderator: Beheerdersteam
Ik heb net de (Ikea tafel)poten van m'n nieuwe speakerstanders gevuld met zand (geen vogelzand, maar z.g.n.ophoogzand met een korrelgrootte van <1 mm), zo'n 11 Kg per stander.Boemeltje schreef:Zand zou wel kunnen (soortelijk gewicht maar 1500 ipv 4600 kg/M3), maar dat moet ik dan maar even kijken als de zijwanden er tegen aan gaan: dat is veel kleiner en loopt dus makkelijker weg...
huh? ik zie hier gewoon foto's hoorShadow schreef:Nu nog foto’s leren uploaden...
Jij weet mensen wel te motiveren zegShadow schreef:Nu nog foto’s leren uploaden...
De foto uploader hier zou idd een autoresize functie mogen krijgen, maar als dit je al te veel moeite is hou ik m'n hart vast als er straks in je bouw iets tegenzit, gooi je je speakers dan ook de bak in en koop je een setje van de Media Markt?Boemeltje schreef:Ik ga het nog één keer zeggen dan: ik vind het leuk een topic bij te houden op een forum als dit. Als er dan vanuit het forum aanvullende vragen/eisen zijn om bijvoorbeeld de foto's te uploaden, zorg dan dat dit fatsoenlijk gefaciliteerd wordt.
Dat is nu niet het geval en het is mij teveel moeite om mobiel foto's te resizen etc etc. Wil het best als showcase aan het eind een keer in één keer doen maar ga het niet gedurende de bouw doen.
Tot die tijd krijg je ze dus vanuit een betrouwbare image host of plaats ik niets. Your call
Zoveel mensen, zoveel meningen. Volgens mij is mijn boodschap helder: ik ga geen additionele stappen nemen voor het uploaden van mijn foto's hier tijdens bouw.Shadow schreef:Via Picresize kun je ook mobiel in no time alles resizen, doe ik ook en werkt prima (eerst smartphone, nu tablet).
Over een paar maanden veranderd de url van je foto dropbox en zien we hier niks meer, terwijl er juist na jaren nog veel geleerd kan worden door iets terug te lezen oid. dan kun je leren waarom je iets wel of niet moet doen.
De foto uploader hier zou idd een autoresize functie mogen krijgen, maar als dit je al te veel moeite is hou ik m'n hart vast als er straks in je bouw iets tegenzit, gooi je je speakers dan ook de bak in en koop je een setje van de Media Markt?Boemeltje schreef:Ik ga het nog één keer zeggen dan: ik vind het leuk een topic bij te houden op een forum als dit. Als er dan vanuit het forum aanvullende vragen/eisen zijn om bijvoorbeeld de foto's te uploaden, zorg dan dat dit fatsoenlijk gefaciliteerd wordt.
Dat is nu niet het geval en het is mij teveel moeite om mobiel foto's te resizen etc etc. Wil het best als showcase aan het eind een keer in één keer doen maar ga het niet gedurende de bouw doen.
Tot die tijd krijg je ze dus vanuit een betrouwbare image host of plaats ik niets. Your call
Shadow schreef:Welnee, doe lekker je ding, jammer dat het over een paar maanden een leeg topic is zonder foto's.