nou?heeeeel lang geleden, Wowly schreef:Het ziet er naar uit dat we zondag 27 Mei een luisterdag hebben in Breda in de fantastische ruimte : Deruimte"
Even kijken wat de offerte wordt en alles definitief maken. Als dat in orde is gaat de aankondiging, inschrijving en dergelijk eruit.
Voorbespreking luisterdag Breda
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Nabespreking luisterdag Breda 2017
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
HJ dat was mijn gedachte in het begin van de week ook al haha. Heb de beheerster nogmaals een mailtje gestuurd en gisteren kreeg ik bericht dat ze een en ander vergeten was op te pakken. Er blijkt specifiek op die zondag nog een optie te staan voor een groepje mensen die daar eventueel een training wil doen voor een aantal uur. Dit groepje heeft echter niet laten weten of het door kan gaan omdat zij afhankelijk zijn van het aantal inschrijvingen.
Omdat ik hier wat buikpijn van kreeg heb ik vervolgens haar telefonisch gesproken over mogelijke oplossingen omdat ik het niet zie zitten dat er nog een andere groep door dat gebouw loopt te slenteren terwijl daar al de apparatuur staat opgesteld. Er zijn verschillende oplossingen:
1 ander groepje heeft niet genoeg inschrijvingen en gaat niet door
2 ander groepje zoekt een andere ruimte iom onze beheerster. Ze gaat daarom dit weekend kijken bij mede-gebouw-beheersters (is dat een woord?) of zij ruimte hebben op die zondag zodat dit groepje daar kan trainen mochten zij de training perse die dag door willen laten gaan.
3 we accepteren dat er nog een andere groep in het gebouw is
4 we accepteren een andere datum, er zijn de zondagen ervoor en erna nog genoeg opties.
Mijn voorkeur gaat uit naar 1 of 2, zeker niet 3 en als het niet anders kan 4.
Beheerster is een lieve zachte vrouw welke het echt ontzettend vervelend vond, had er net als ik wat buikpijn van. Ze gaat er flink achteraan om een oplossing te maken, en als het haar niet lukt moeten we misschien een andere datum accepteren.
Zover is het echter nog helemaal niet, we hebben afgesproken uiterlijk eind volgende week alles duidelijk.
dus allemaal nog heel even geduld. Komt allemaal goed, niet linksom dan wel rechtsom.
Omdat ik hier wat buikpijn van kreeg heb ik vervolgens haar telefonisch gesproken over mogelijke oplossingen omdat ik het niet zie zitten dat er nog een andere groep door dat gebouw loopt te slenteren terwijl daar al de apparatuur staat opgesteld. Er zijn verschillende oplossingen:
1 ander groepje heeft niet genoeg inschrijvingen en gaat niet door
2 ander groepje zoekt een andere ruimte iom onze beheerster. Ze gaat daarom dit weekend kijken bij mede-gebouw-beheersters (is dat een woord?) of zij ruimte hebben op die zondag zodat dit groepje daar kan trainen mochten zij de training perse die dag door willen laten gaan.
3 we accepteren dat er nog een andere groep in het gebouw is
4 we accepteren een andere datum, er zijn de zondagen ervoor en erna nog genoeg opties.
Mijn voorkeur gaat uit naar 1 of 2, zeker niet 3 en als het niet anders kan 4.
Beheerster is een lieve zachte vrouw welke het echt ontzettend vervelend vond, had er net als ik wat buikpijn van. Ze gaat er flink achteraan om een oplossing te maken, en als het haar niet lukt moeten we misschien een andere datum accepteren.
Zover is het echter nog helemaal niet, we hebben afgesproken uiterlijk eind volgende week alles duidelijk.
dus allemaal nog heel even geduld. Komt allemaal goed, niet linksom dan wel rechtsom.
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Sterkte Jan met dit vervelende gedoe !
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Duimen dat het goedkomt.

Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Top!
Héél fijne dag wordt dat weer!!
Ik hoop dat de datum blijft want een dag later vertrek ik voor een maand op reis
Is er terug mogelijkheid tot een Workshop/lezing?
Ik kon dat stukje van Guido vorig jaar erg appreciëren.
Héél fijne dag wordt dat weer!!
Ik hoop dat de datum blijft want een dag later vertrek ik voor een maand op reis
Is er terug mogelijkheid tot een Workshop/lezing?
Ik kon dat stukje van Guido vorig jaar erg appreciëren.
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Workshop zou zeker leuk zijn! Iemand suggesties?
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Meten met Arta en een geluidskaart aan een versterkerWowly schreef:Workshop zou zeker leuk zijn! Iemand suggesties?
Of misschien ook het instaleren er van en ijken
Zou er zeker bij komen zitten
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Ik kan Rob Munnig Schmidt vragen of hij gelegenheid heeft om zijn DMF toe te lichten ?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Dat is eigenlijk een verdomd goed idee....!
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Setje voorzien van 'beurs'kabels en staat intedraaien en klinkt nu al mieters!
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Lijkt me erg interessant!motoindo schreef:Ik kan Rob Munnig Schmidt vragen of hij gelegenheid heeft om zijn DMF toe te lichten ?
groet,
Aat
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater
weet niet of men dit kan zien?
weet niet of men dit kan zien?
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Nee geen fb 
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Hier wel zichtbaar Simon, en heb geen FB account. Nice! Kom 'm bekijken / beluisteren in Breda.
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Doppedoos!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Best wel apart, een navigatielamp aan een speaker!
De rechter heeft zeker een groene?

De rechter heeft zeker een groene?
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Stuurboord bedoel jeds23man schreef:Best wel apart, een navigatielamp aan een speaker!![]()
![]()
De rechter heeft zeker een groene?![]()
![]()
![]()
![]()
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Helemaal mee eens, ik wacht dan nog even met het benaderen van Rob totdat de datum vast staat.Wowly schreef:Er zijn verschillende oplossingen:
1 ander groepje heeft niet genoeg inschrijvingen en gaat niet door
2 ander groepje zoekt een andere ruimte iom onze beheerster. Ze gaat daarom dit weekend kijken bij mede-gebouw-beheersters (is dat een woord?) of zij ruimte hebben op die zondag zodat dit groepje daar kan trainen mochten zij de training perse die dag door willen laten gaan.
3 we accepteren dat er nog een andere groep in het gebouw is
4 we accepteren een andere datum, er zijn de zondagen ervoor en erna nog genoeg opties.
Mijn voorkeur gaat uit naar 1 of 2, zeker niet 3 en als het niet anders kan 4.
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Hoi Dames en heren,
De stront heeft de ventilator geraakt. Beheerster heeft de groep, welke de optie op die dag had, gevraagd voor een oplossing of mee te denken met haar oplossingen maar deze stelt zich ineens enorm star op; nee, ze houden die optie op die dag open, nee ze zeggen niet of ze er gebruik van maken en nee een andere ruimte lukt niet. Ze gaf aan dat hoe meer ze probeerde het op te lossen via hen hoe starder (is dat een woord?) ze werden. Had gewoon geen zin zo
Omdat ik echt niet wil dat er een andere groep door de luisterdag heen wandelt heeft ze voor gesteld om het tarief flink te verlagen en ze hoopt heel erg dat we met zijn alleen een andere zondag willen kiezen.
Zondag 20 mei, in het pinksterweekend was nog mogelijk. Ook 10 ( niet 20) Juni is eventueel mogelijk. Als dit een slechte keus is wil ik nog wel aan haar vragen of ergens in Juni nog ruimte vrij is op een zondag. Ikzelf zit in die periode ook vreselijk druk met verjaardagen (van de 2 oudste zoons) dus 20e Mei is voor mij de beste keus eigenlijk.
Laat me even hieronder weten wat jullie er van vinden. Ik heb alle begrip ervoor als er mensen nu niet meer komen, een dikke maand ervoor een datum veranderen is niet goed dat begrijp ik ook.
groetjes
jan
EDIT: zojuist nog even contact gezocht, 20 Juni is ook nog mogelijk.
EDIT 2: ik bedoel 10 juni
De stront heeft de ventilator geraakt. Beheerster heeft de groep, welke de optie op die dag had, gevraagd voor een oplossing of mee te denken met haar oplossingen maar deze stelt zich ineens enorm star op; nee, ze houden die optie op die dag open, nee ze zeggen niet of ze er gebruik van maken en nee een andere ruimte lukt niet. Ze gaf aan dat hoe meer ze probeerde het op te lossen via hen hoe starder (is dat een woord?) ze werden. Had gewoon geen zin zo
Omdat ik echt niet wil dat er een andere groep door de luisterdag heen wandelt heeft ze voor gesteld om het tarief flink te verlagen en ze hoopt heel erg dat we met zijn alleen een andere zondag willen kiezen.
Zondag 20 mei, in het pinksterweekend was nog mogelijk. Ook 10 ( niet 20) Juni is eventueel mogelijk. A
Laat me even hieronder weten wat jullie er van vinden. Ik heb alle begrip ervoor als er mensen nu niet meer komen, een dikke maand ervoor een datum veranderen is niet goed dat begrijp ik ook.
groetjes
jan
EDIT: zojuist nog even contact gezocht, 20 Juni is ook nog mogelijk.
EDIT 2: ik bedoel 10 juni
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Eh, 20 mei is wat mij betreft ok, 20 juni ben ik op vakantie.
Anders tot na de zomervakantie trekken ?
Anders tot na de zomervakantie trekken ?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Gewoon de betrellen van die broekpakken doorknippen........ 
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Ik kan 20 mei ook!
In juni kan ik jiet ivm vakantie en festival.
Na de zomer gaat hem voor mij ook niet worden, ivm. Een aanstaande kleine
In juni kan ik jiet ivm vakantie en festival.
Na de zomer gaat hem voor mij ook niet worden, ivm. Een aanstaande kleine
Laatst gewijzigd door floeper op do 12 apr 2018, 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
20 mei is op een zondag, 20 juni is een woensdag? Is dat de bedoeling 
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Heb misschien wat in de avond, maar verder is pinxteren een.prima keuze lijkt me
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Pinksteren is voor mij OK, ik denk dat Juni te laat wordt voor vroege vakantiegangers.
