Ik heb via MP een 414 gekocht. Deze werkt prima. Ook de netwerk functie werkt prima.
Enige probleem dat ie heeft is de hdmi.
Via hdmi krijg ik wel geluid maar geen beeld. Deze verbindingen werken wel met mijn overige onkyo’s.
De hdmi uitgang geeft wel voeding naar buiten.
Wie weet hoe ik dit kan oplossen? Kan het aan elco’s liggen? Of zou het de dts dsp chip zijn?
Wie heeft ervaring hiermee?
Onkyo tx-sr414 wel geluid maar geen beeld via hdmi
Moderator: Beheerdersteam
Re: Onkyo tx-sr414 wel geluid maar geen beeld via hdmi
Er was toen een paar jaar terug een terugroepactie van Onkyo ivm een bepaalde storing. geen idee of dat jouw probleem betreft.
Is vast wel wat over te vinden op internet.
Is vast wel wat over te vinden op internet.
Re: Onkyo tx-sr414 wel geluid maar geen beeld via hdmi
Kun je per source aangeven welke ingangen je wilt gebruiken?
Dan even de juiste hdmi ingang per source aangeven.
Dan even de juiste hdmi ingang per source aangeven.
Re: Onkyo tx-sr414 wel geluid maar geen beeld via hdmi
Dat is het juist. De toewijzing werkt ook prima. Op het display geeft ie ook aan dat het werkt. Laptop via hdmi op poort 1.toetertje schreef:Kun je per source aangeven welke ingangen je wilt gebruiken?
Dan even de juiste hdmi ingang per source aangeven.
Tv scherm via hdmi op uitgang. Ik krijg geluid via de receiver. Ook de laptop reageert erop dat de receiver aan staat op de correcte kanaal. Ik krijg alleen niks via de uitgaande kanaal.
Re: Onkyo tx-sr414 wel geluid maar geen beeld via hdmi
Even de hdmi van de laptop rechtstreeks in de Hdmi ingang van de tv. Dezelfde
ingang die je nu ook gebruikt, om het een en ander uit te sluiten.
Onkyo's hebben inderdaad wel veel problemen met hdmi.
ingang die je nu ook gebruikt, om het een en ander uit te sluiten.
Onkyo's hebben inderdaad wel veel problemen met hdmi.
Re: Onkyo tx-sr414 wel geluid maar geen beeld via hdmi
Ik heb een Yamaha gehad, die had dat ook...
Re: Onkyo tx-sr414 wel geluid maar geen beeld via hdmi
Moment dat ik de 414 heb geprobeerd heb ik ook de 577 en 508 geprobeerd. Met dezelfde kabels e.d. De 577 en 508 geven wel keurig beeld en geluid door.
