Dat komt nog.TubeHead schreef:Klinkt goed!
Voorbespreking luisterdag Breda
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Yup en als het even lukt ook het nieuwe drieweg broertje, de Grown/Up.floeper schreef:Gaan je little ones mee?
Goed idee !John P schreef:Zal ik twee kleine basjes meenemen om geopereerd te worden tot MFBasjes?
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Ik had al aan gegeven mn kt88 amp met CFB mee te nemen ter beoordeling
Maar mogen ze op een paar luidsprekers van een van de ploeg hier ?
Zou ik op prijs stellen
Maar mogen ze op een paar luidsprekers van een van de ploeg hier ?
Zou ik op prijs stellen
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Ik neem m’n Viechs mee Bert, 96dB voldoende rendement?
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Kom je met de vrachtwagen?
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Het lijkt me ook wel leuk om te komen, is er iemand die uit de buurt van den haag vertrekt ? ik beschik niet over een auto en wellicht is het leuk om iets mee te nemen. ik maak met name planars/ESL/rubanoides/amts etc meestal iets experimenteels
zie
https://www.youtube.com/channel/UCeBox1 ... 2KL2KrDm7A
https://www.youtube.com/channel/UCeBox1 ... 2KL2KrDm7A
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
De Grand Scenic jawelJohn P schreef:Kom je met de vrachtwagen?
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
@WrineX:
Hallo Joppe, ik woon in Den Haag en ben wel van plan te gaan. Dus t.z.t. kunnen we wel iets afstemmen.
Groeten,
Hallo Joppe, ik woon in Den Haag en ben wel van plan te gaan. Dus t.z.t. kunnen we wel iets afstemmen.
Groeten,
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Ik kom ook en breng een luidspreker project mee .Deels OB en deels gesloten kast .
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Ik zie dat ik niets heb staan voor 27 mei !!
Ga dus proberen om er een keertje bij te zijn dit jaar
Ga dus proberen om er een keertje bij te zijn dit jaar
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Moet wel lukken Joram anders in UL heb ik 2x50 WattShadow schreef:Ik neem m’n Viechs mee Bert, 96dB voldoende rendement?
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Zeer benieuwdmeanman64 schreef:Ik kom ook en breng een luidspreker project mee .Deels OB en deels gesloten kast .
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Kom als toeschouwer ..
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Ah, meneer extreme diyleonidas schreef:Ga dus proberen om er een keertje bij te zijn dit jaar
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Hoi Chris (Heb jij een motor ?),
Nee ik neem niets mee.
Coen (Floeper) neemt wel een set mee dus ik hoef dan niet.
Mijn PAP set is , in de huidige staat , niet te vervoeren.
Ik kom gezellig naar jouw product luisteren toch ?
mvgr. Leon
Nee ik neem niets mee.
Coen (Floeper) neemt wel een set mee dus ik hoef dan niet.
Mijn PAP set is , in de huidige staat , niet te vervoeren.
Ik kom gezellig naar jouw product luisteren toch ?
mvgr. Leon
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Ja, een KLE500 alleen staat die al een tijdje stationair met een kapot zadel en knipperbollenleonidas schreef:Hoi Chris (Heb jij een motor ?),
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Heeee simon!!! je bent welkom!!!!
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Kom dan met speakers als in avatar maar dan van hardhout en een heuse Marmitek BoomBoom 460 micro klasse D 2 x 20 W BlueTooth via samsung Tel
In ruimte beneden daar ik nog steeds in Rolstoel zit
In ruimte beneden daar ik nog steeds in Rolstoel zit
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
De nieuwe locatie is niet voorzien van een verdieping.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Leuk om jou weer te ziendoppedoos schreef:Kom dan met speakers als in avatar maar dan van hardhout ....
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Nou mannen, het lijkt me leuk om jullie weer eens te zien. Helaas heb ik geen projecten gerealiseerd de afgelopen jaren, tevens ligt op dit moment mijn interesse meer in de domotica. Desondanks heb ik nog een hoop spullen liggen (zie verkooptopic), dus als iemand interesse heeft in het aangebodene, ik kan het meebrengen.
Mijn aanwezigheid zal ook even onder voorbehoud zijn, daar ik de dag van tevoren een poging ga doen om nagenoeg ongetraind een 75km lange MTB tocht (Limburgs Mooiste) te fietsen.
Mijn aanwezigheid zal ook even onder voorbehoud zijn, daar ik de dag van tevoren een poging ga doen om nagenoeg ongetraind een 75km lange MTB tocht (Limburgs Mooiste) te fietsen.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Ongetraind? Nog bijna 2 maanden
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
En geen betere plek om nadien uit te rusten dan een luisterstoel in een zaaltje met muziek en mooie apparatuur 
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Het is even te zien of goede vriend mee kan voor assistentie en kom dan ook niet de hele dag.... echt voor 2de (pizza deel
)
Indien er goede wifi aanwezig is kan ik ook een korte lezing met demo geven over Binaural Beats
De Binaural Beats zijn werkelijk een heel bijzonder instrument en de 'westerse wereld' beschouwd dit als een westerse ontdekking sinds omstreeks 1892. Door mijn ervaringen in een klooster in maleisïe met Tantra behandelingen volgens ~4000 jaar geleden ontwikkelde gebeden kan ik niet anders zeggen dat het eigenlijk 'hetzelfde' is en nu sinds een paar maanden ter assistentie voor onder ander spasme behandeling van mijn ziekte MS en buikspier trainingen met Binaural Beats..... Ruime lange demo mogelijk!
In USA worden Binaural Beats al standaard verwerkt in de muziek van winkelcentra om mensen bijvoorbeeld hongerig of dorstig of grenzeloos te maken
Indien er goede wifi aanwezig is kan ik ook een korte lezing met demo geven over Binaural Beats
De Binaural Beats zijn werkelijk een heel bijzonder instrument en de 'westerse wereld' beschouwd dit als een westerse ontdekking sinds omstreeks 1892. Door mijn ervaringen in een klooster in maleisïe met Tantra behandelingen volgens ~4000 jaar geleden ontwikkelde gebeden kan ik niet anders zeggen dat het eigenlijk 'hetzelfde' is en nu sinds een paar maanden ter assistentie voor onder ander spasme behandeling van mijn ziekte MS en buikspier trainingen met Binaural Beats..... Ruime lange demo mogelijk!
In USA worden Binaural Beats al standaard verwerkt in de muziek van winkelcentra om mensen bijvoorbeeld hongerig of dorstig of grenzeloos te maken
