In het Tools menukrijg ik de Asio Preferences en de Open Asio controlpanel opties maar die werken niet. De preferences opent wel een dialoog venster maar de 3 balkjes blijven leeg. De Asio controlpanel optie geeft ook geen dialoog venster!
Weet iemand hoe ik dit aan moet passen?
Als ik REW draai herkent hij wel gewoon de in en outputs??
Alvast hartelijk dank!
