het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic....
Oh jij kijkt serieus naar de kast? Ik moet eerlijk zeggen dat ik meestal de kast "wegdenk" en alleen units zie, aan de meeste kasten heb je over het algemeen (behalve die in de advertenties hier overigens!) niet veel aan.
Deze is ook wel grappig: https://link.marktplaats.nl/m1241660418 hij heeft nog meer grappig spul.
Ik ben overigens niet de Edwin die hier aan het bieden is!
Deze is ook wel grappig: https://link.marktplaats.nl/m1241660418 hij heeft nog meer grappig spul.
Ik ben overigens niet de Edwin die hier aan het bieden is!
Re: het "te koop gezien" topic....
2 OTL ams en een paartje Visaton B200
http://www.diyaudio.com/forums/swap-mee ... stuff.html
http://www.diyaudio.com/forums/swap-mee ... stuff.html
Re: het "te koop gezien" topic....
Vifa breedband speaker (€ 25,- in Roosendaal)
https://link.marktplaats.nl/m12461172192 stuks Vifa breedband speakers 9 bn 119/8, in fiber uitvoering. Leuk voor hobbyproject (speakers zonder filtercomponenten!). Zijn gemonteerd in eenvoudige, wit gelakte pilaar behuizing (Gevouwen hoorn). Units nog te koop voor 29 euro per stuk.
Re: het "te koop gezien" topic....
Grappige unit, zou best wel eens een aardige luidspreker kunnen zijn als de tl goed is uitgevoerd
Re: het "te koop gezien" topic....
2x Visaton BG 20 voor € 30,-
https://link.marktplaats.nl/m1247975326
https://link.marktplaats.nl/m1247975326
Re: het "te koop gezien" topic....
Kent iemand deze gast toevallig? "Martijn Hermes" ??? Ik heb een voedingstrafo bij hem gekocht en betaald op 24 december, herhaaldelijk gevraagd naar mijn trafo en nog niks ontvangenPcdg schreef:Op Marktplaats adverteert een zekere Hermes met een berg trafo’s uit gesloopte buizenradio’s. Hij heeft voedingstrafo’s met EZ80 en uitgangstrafo’s voor single ended EL84. Het mooiste is: hij verkoopt de UGT’s in paren en wel voor 25 euro per paar.
Een ideaal uitgangspunt om laagdrempelig een stereo buizenversterker te bouwen. Met een beetje goede wil ben je voor 50 a 60 euro helemaal klaar.
Mvg, Paul
Hij schijnt zich meer in "buizenkringen" te begeven en als het hem is, heeft ie ook nog een leuke verzameling vintage spul in zijn bezit:
http://s267.photobucket.com/user/martijnsworld/profile/
Het gaat er mij niet om om iemand onderuit te halen, maar ik wil graag checken of ik op andere wijze met hem in contact zou kunnen komen. Als de situatie opgelost is, zal ik dat ook weer melden.
Groeten,
Mischa
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Je spreekt geen marktplaats blijkbaar. Zgan betekent gebruikt en nog niet kapot, gebruikt betekent nog nooit langer dan 2 minuten in de fik gestaan.
- PimDriessen
- Berichten: 1452
- Lid geworden op: wo 01 jan 2014, 14:41
Re: het "te koop gezien" topic....
Behringer ECM8000 Measurement Condenser Microphone
http://link.marktplaats.nl/m1265408752? ... ialbuttons
http://link.marktplaats.nl/m1265408752? ... ialbuttons
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic....
Set Peerless 830884 woofers, bieden vanaf € 45,-
https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-e ... 45826d5acd
https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-e ... 45826d5acd
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: het "te koop gezien" topic....
De mogelijkheid om te bieden is niet uitgeschakeld, maar hij vraagt er nu gewoon €55,- voor. Voor een nette set Peerless HDS 205 (8") Exclusive is dat een vrij exclusief prijsje, dus al helemaal als je ze voor €45,- meekrijgt.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Wel even benieuwd welke versterker er dan gebruikt wordt, verteld het verhaal helaas niet. Maar het idee erachter, top.
Re: het "te koop gezien" topic....
Het zou zomaar eens wat leuks kunnen opleveren.
https://www.hifiberry.com/beocreate/beo ... tcpserver/
https://www.hifiberry.com/beocreate/beo ... tcpserver/
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Als het B&O is zou t zomaar IcePower kunnen zijn natuurlijk
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik heb hier het eerste product van Hifiberry, is al van een tijdje terug. 2x25 W toen nog als prototype gekocht.
Dit zijn geen echte icepower modules, lijkt mij.
Dit zijn geen echte icepower modules, lijkt mij.
Re: het "te koop gezien" topic....
Geen versterkers, speakers of aanverwante artikelen maar voor ons zelfbouwers wel een onmisbaar artikel. Het is immers al een bende genoeg op de werktafel 
Opbergkastje met lades:
https://www.aldi.nl/onze-aanbiedingen/v ... ticle.html
Opbergkastje met lades:
https://www.aldi.nl/onze-aanbiedingen/v ... ticle.html
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic....
Voor wie ook eens met grote Philips breedbanders wil experimenteren lijkt me dit wel een leuke aanbieding: https://link.marktplaats.nl/m1273634515
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
en dan hier de passende laag ondersteuning:VintageHarry schreef:Voor wie ook eens met grote Philips breedbanders wil experimenteren lijkt me dit wel een leuke aanbieding: https://link.marktplaats.nl/m1273634515
https://link.marktplaats.nl/m1277613375
koopje voor €50 per stuk
Re: het "te koop gezien" topic....
https://www.marktplaats.nl/verkopers/14045531.html
I.c.m. deze: https://www.hypexshop.com/DetailServlet?detailID=9006
Dat zal heel fraai zijn!
I.c.m. deze: https://www.hypexshop.com/DetailServlet?detailID=9006
Dat zal heel fraai zijn!
