ik heb de ML TQWT Pipe4U SIX gebouwd met de Tangband W6 1530.
Bij het opmeten van de impedantiecurve kom ik tot een ( in mijn ogen ) eigenaardige vaststelling;
bij het plaatsen van de basreflexpijp wordt de rechtse imp.piek groter, terwijl ik verwacht dat de linkse imp.piek vergroot.
De bovenste curve is zonder basreflex pijp , dus alleen de opening in de wand van diameter 10cm.
De onderste curve is met een pijp van diameter 7cm en 10cm lengte...lijkt meer op een gesloten box???.
Ontgaat er mij iets? (Mijn theoretische kennis is eerder beperkt....)
Dank om dit even te willen bekijken.
