Daar vergis je je toch in, Robbin, ben je wellicht in de war met de 484? De 489 is in acht ohm zowel met rubber als met foamranden geleverd, ik heb zelf twee setjes met rubber. De vier ohm versie is nogal zeldzaam, daar durf ik niets over te zeggen.RobbinM schreef:De 8 ohm variant heeft altijd foamranden
Philips 489, nostalgie
Moderator: Beheerdersteam
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: Philips 489, nostalgie
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: Philips 489, nostalgie
De 484 had altijd foamrandenfeest ja...
Maar de 489 vaak niet, en ik heb ook al eens een los setje 80651/W8 gescoord op Mpl. Dus dat moet jou ook wel lukken!
Waarin is de 80651 trouwens zoveel beter dan de 8066? De specs liggen dacht ik niet ver van elkaar af. Alleen is de 8066 lastig in acht ohm te vinden.
Maar de 489 vaak niet, en ik heb ook al eens een los setje 80651/W8 gescoord op Mpl. Dus dat moet jou ook wel lukken!
Waarin is de 80651 trouwens zoveel beter dan de 8066? De specs liggen dacht ik niet ver van elkaar af. Alleen is de 8066 lastig in acht ohm te vinden.
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
