Stofkap,Thorens 115.

Traditionele bronapparaten zoals CD-, DVD- en platenspelers.
(streaming-/computeraudio graag in de daarvoor aangewezen forumgroep)

Moderators: Barry2001, Beheerdersteam

Ruud7
Berichten: 23
Lid geworden op: ma 19 feb 2018, 12:30

Stofkap,Thorens 115.

Bericht door Ruud7 »

Geachte medeleden,
Mijn kat was,indertijd,op de stofkap van mijn Thorens 115,gesprongen,met als gevolg,een gigantische barst.
Nu is de stofkap voor dit type toch al een zeer zwak punt,omdat de achterzijde,in principe,open is,omdat de achterzijde apart aan het chassis vastzit.
Als iemand,op dit forum misschien zo,n kap heeft,en hem kwijt wilt,dan hou ik me aanbevolen.

Met vriendelijke groet, Ruud.
Plaats reactie