wat werkt trouwens beter, een mal of zon cirkelgeleider?

Moderator: Beheerdersteam

Ik doelde meer op het afwerken van de randen (zie bijgevoegde foto) ... daar heb je een kantenfreesje voor nodig. Als je een frees mag lenen (en hopelijk ook advies en hulp) dan zou ik als ik jou was een kantenfreesje kopen.Gideon1990 schreef:De vader van die vriend van me heeft misschien een frees, maar niet bekend of daar nog alles bijzit. De geleiders meent hij dat sowieso al een aantal jaren vermist zijn. En een oom van me heeft misschien een frees, daar moet ik nog eens achteraan of ik die eens mag lenen.
heel misschien hierzo:Gideon1990 schreef:Ik heb een Bosch POF50 gratis en voor niks gekregen maar nu ontbreekt er helaas het freeshoudertje en de zwarte spanschroef. Weet iemand of dat soort onderdeeltjes nog te krijgen zijn bij de standaard bouwmarkt? ik kwam ze online tegen maar dan worden er bedragen gevraagd waar ik bijna een compleet nieuwe frees voor kan kopen. Zonde als dit oude beestje waardeloos is door zoiets simpels.
je kunt het beste evebn bellen.Gideon1990 schreef:ja het betreft onderdeel 43 en 48 en die staan bij kruis niet op de lijst
https://www.amazon.de/Bosch-Zubeh%C3%B6 ... B000XJ3M08 en dit ga ik niet betalen voor dat ene stukkie, daar heb ik bijna n nieuwe voor
bel dan ook zeker even die Kruis....als er wat over onderdelen weet dan zijn zij het wel.Gideon1990 schreef:de POF 500 gebruikt volgens mij 10mm spantangen, de POF 50 8MM. maar ik ga eens lokaal wat rondvragen, het heeft ook geen haast allemaal.