Voorbespreking luisterdag Breda
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Nabespreking luisterdag Breda 2017
27 mei staat genoteerd 
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: Nabespreking luisterdag Breda 2017
haha, ik denk toch maar eens terug een stel speakers mee te brengen!Henkjan schreef:Weet je al met welke fiets?asterduc schreef:dat is geweldig Jan, 27 mei staat genoteerd, I'll be there!Wowly schreef:Het ziet er naar uit dat we zondag 27 Mei een luisterdag hebben in Breda in de fantastische ruimte : Deruimte"
Re: Nabespreking luisterdag Breda 2017
Aha! Op zo'n fiets!asterduc schreef:haha, ik denk toch maar eens terug een stel speakers mee te brengen!
groet,
Aat
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Nabespreking luisterdag Breda 2017
Een bakfiets dus.......
Re: Nabespreking luisterdag Breda 2017
De 27e mei ook gereserveerd in de agenda, heb er alweer zin in!
-
rdv300b833
- Berichten: 317
- Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 16:06
- Locatie: Elst
Re: Nabespreking luisterdag Breda 2017
Genoteerd !
Ik zal in ieder geval een buizentester (TV7-B/U) meenemen (inclusief instellingenmap...). Daar werd ergens op dit forum naar gevraagd en gezien de spontane reactie van Henk Jan zet ik het maar gelijk bij de lijst van Breda 2018.
Maar eigenlijk hoop ik dat m'n nieuwe luidsprekertje af is. Zodra ik die op dit forum post....is die gereed voor inzet...en komt die dus mee.
Grtz, Reinout
Ik zal in ieder geval een buizentester (TV7-B/U) meenemen (inclusief instellingenmap...). Daar werd ergens op dit forum naar gevraagd en gezien de spontane reactie van Henk Jan zet ik het maar gelijk bij de lijst van Breda 2018.
Maar eigenlijk hoop ik dat m'n nieuwe luidsprekertje af is. Zodra ik die op dit forum post....is die gereed voor inzet...en komt die dus mee.
Grtz, Reinout
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Ik ga de agenda eens even raadplegen ... 27 mei ... volgens mij heb ik zelfs een week vrij voorafgaand aan die datum .... zou zomaar eens moeten lukken.
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
ga het in de agenda zitten, was 2 jaar geleden heel leuk, vorig jaar kon ik niet helaas.
Als ik kom neem ik graag mijn OB met Aurel Bryan FR mee
Aangezien dit een driver is waarvan er nog maar een paar in NL in gebruik zijn 
Als ik kom neem ik graag mijn OB met Aurel Bryan FR mee
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
@Floeper, hou er wel rekening mee dat de lokatie veranderd is. het is wel nog in Breda.
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Kom uit den bosch, heb ook in breda gewoont. Dus geen probleem, past ook makkelijk in de auto 
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Datum genoteerd en ik zal de ExtremA alvast naar beneden sjouwen.
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Met nieuwe trafo's dan al?
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Nog geen geschikte kandidaten kunnen vinden. Even op een zijspoor, eerst maar een kastje voor de DLCP knutselen. Maar met een brommende trafo doet hij het verder prima hoor.Shadow schreef:Met nieuwe trafo's dan al?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33821
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
zetten we 'm gewoon op de gang met wat langere kabels
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Dat kan best, je loopt er toch niet zomaar mee weg.Henkjan schreef:zetten we 'm gewoon op de gang met wat langere kabels
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Wat voor trafo zoek je ? Ik heb hier een bakbeest staan 50 Volt 20 Amp schat ik
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
2x18, 500VA, liefst ingegoten. Dus met jouw bakbeest kan ik helaas niet uit de voeten. Maar wel bedankt voorBert61 schreef:Wat voor trafo zoek je ? Ik heb hier een bakbeest staan 50 Volt 20 Amp schat ik
het aanbod.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Toroidy niet goed, Co?
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Heb ik naar gekeken. Maar omdat ik graag 2 gelijke trafo’s wil dacht ik: wacht wel even tot er genoeg muntjes zijn. Geld zit voorlopig in mijn actieve project en het thuisfront moet het ook nog een beetje hobby blijven vinden.Leeuwarden schreef:Toroidy niet goed, Co?
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Hoe moet je nu je chocomel verwarmen tijdens deze winter des doods?
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Geen zorgen hoor, hij doet het verder prima. Heerlijk warm. Kan er misschien ook een smilie komen van een chocomeldrinker?John P schreef:Hoe moet je nu je chocomel verwarmen tijdens deze winter des doods?
Cocomel
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Jaaaa, bij deze dan graag een optie op dezelfde ruimte als vorige keer !!!
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Gaan je little ones mee?
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Zal ik twee kleine basjes meenemen om geopereerd te worden tot MFBasjes?
Re: Voorbespreking luisterdag Breda
Klinkt goed!
