Overnight Sensation
Moderator: Beheerdersteam
Overnight Sensation
Wie kent de Overnight Sensation?
Deze compacte 2-weg speaker schijnt als setje bij Rumoh te koop te zijn, kan echter verder weinig informatie vinden.
Wie weet hier meer over te vertellen?
Deze compacte 2-weg speaker schijnt als setje bij Rumoh te koop te zijn, kan echter verder weinig informatie vinden.
Wie weet hier meer over te vertellen?
- MechanicalAnimal
Re: Overnight Sensation
Bedankt, heb het gelezen, helaas staat in dit verhaal niets over de geluidskwaliteit.
Weet iemand hoe deze speakers klinken?
Weet iemand hoe deze speakers klinken?
- MechanicalAnimal
farmall schreef:Weet iemand hoe deze speakers klinken?
Ik niet, maar je kunt even een PB sturen aan de topicstarter met die vraag
Op youtube vind je ook nog wat filmpjes trouwens als je daar even zoekt op "Overnights sensation"
alllicht even met het trefwoord speaker want schijnbaar is het ook een album van Motorhead hahaha
Het verhaal van de ontwikkelaar geeft niet voldoende info??
https://sites.google.com/site/undefinit ... sensations
https://sites.google.com/site/undefinit ... sensations
Ik heb 2 setjes gemaakt.
Voor het geld heel leuk en compleet geluid! Klinkt best vol en gaan hard zat om een huiskamer van geluid te voorzien, voor het laag is wel een sub nodig maar zonder valt niet tegen
Voor het geld heel leuk en compleet geluid! Klinkt best vol en gaan hard zat om een huiskamer van geluid te voorzien, voor het laag is wel een sub nodig maar zonder valt niet tegen
Net een setje gebouwd van Rumoh. Voor een niet al te grote kamer klinken ze zeer uitgebalanceerd met voldoende bas. Dik tevreden dus.
Bedankt voor alle snelle reacties, ik ga de "linkjes" bekijken. Klinkt in ieder geval positief.
- Leeuwarden
- MechanicalAnimal
FredM heeft een setje net gebouwd, je kunt eens vragen waar hij woont en of je bij hem mag luisterenfarmall schreef:Bedankt voor alle snelle reacties, ik ga de "linkjes" bekijken. Klinkt in ieder geval positief.
Vind deze toch wel mooier hoor
Ik woon in Amsterdam. Altijd welkom!
- MechanicalAnimal
nou, kijk eens aan, dat is nog eens een mooi aanbod voor TSFredM schreef:
Dank je wel FredM, woon zelf in Barendrecht, helaas een aardig eindje rijden.FredM schreef:Vind deze toch wel mooier hoor![]()
Hoe bevallen de speakers jou qua detaillering en de klankkleur over het algemeen?
P.S. die speakers van jou zien er goed uit.
Zit er ook dempingmateriaal bij het pakket van Rumoh?FredM schreef:Net een setje gebouwd van Rumoh. Voor een niet al te grote kamer klinken ze zeer uitgebalanceerd met voldoende bas. Dik tevreden dus.
Ze bevallen prima. Hele neutrale speaker. Bij plaatsing op een boekenplank redelijk dicht op de muur genoeg bas. Dat wil je dus ook in een werkkamer waar je niet te hard kunt draaien.
Bij de set van Rumoh zit een pak sonofil. Ik had nog wat liggen van een vorig project en er hoeft maar weinig in, dus pak ligt hier nog onaangebroken.
Bij de set van Rumoh zit een pak sonofil. Ik had nog wat liggen van een vorig project en er hoeft maar weinig in, dus pak ligt hier nog onaangebroken.
Ik heb deze een tijdje geleden gebouwd. Het was mijn eerste projectje. Ze zijn gezien de prijs van de componenten fantastisch. Ze gaan lager dan je zou verwachten en kunnen echt een kamer vullen. Ik heb ze ooit geïnstalleerd in een klaslokaal van 10x7x3m en dat was geen probleem. Als je de poort vooraan plaatst dan kan je ze zelfs gewoon in je boekenkast plaatsen. Ik heb ze zelf niet meer (cadeautje) maar ik heb er wel nog ergens een fotootje van. I'll be back...
Zoals beloofd, mijn Overnight Sensations in berken multiplex- translam.
Ik heb ze naar Paul Carmody gemailed -met een Thank you erbij natuurlijk- en die vond ze zeer geslaagd.
Ik heb ze naar Paul Carmody gemailed -met een Thank you erbij natuurlijk- en die vond ze zeer geslaagd.
- MechanicalAnimal
-
Gideon1990
Ja, kostte me meer aan hout dan aan onderdelen. Maar het was een fun projectje en heeft me wel wat geleerd voor mijn Boenicke kloon... . Ik heb ooit online een Zaph Zrt translam gezien en sindsdien heb ik wel iets met die look.