Is al heel mooi zo, je moet niet alles tegelijk willencve schreef:Vandaag maar eens aangesloten om te kijken of er ook geluid uit komt. En dat komt er. En niet kinderachtig ook. Alleen, maar 1 kanaal.![]()
![]()
Co
Anne
Moderator: Beheerdersteam
Is al heel mooi zo, je moet niet alles tegelijk willencve schreef:Vandaag maar eens aangesloten om te kijken of er ook geluid uit komt. En dat komt er. En niet kinderachtig ook. Alleen, maar 1 kanaal.![]()
![]()
Co
Is voor stereo toch wel prettig Anne...Ah!buis schreef:Is al heel mooi zo, je moet niet alles tegelijk willencve schreef:Vandaag maar eens aangesloten om te kijken of er ook geluid uit komt. En dat komt er. En niet kinderachtig ook. Alleen, maar 1 kanaal.![]()
![]()
Co.
Anne
Verroest, nou je 't zegtPjotr schreef:Is voor stereo toch wel prettig Anne...Ah!buis schreef:Is al heel mooi zo, je moet niet alles tegelijk willencve schreef:Vandaag maar eens aangesloten om te kijken of er ook geluid uit komt. En dat komt er. En niet kinderachtig ook. Alleen, maar 1 kanaal.![]()
![]()
Co.
Anne
Dat zei mijn vrouw ook al vanmiddag.knuisje schreef:Wat een monsterlijk apparaat Co!
Ik hou het netjes en ga niet vragen naar de contextcve schreef:Dat zei mijn vrouw ook al vanmiddag.![]()
Nog niet. Doe ik in het weekend. Maar er moet nog een front- en achterpaneel op. Zijkanten afwerken. Bovenplaat. En tot slot ook nog die Evor04 met bijbehorende voeding.dre schreef:Geweldig!
Heb je al gewogen?
Alvast sterkte. UcD kan hardercve schreef:En hoppa, STEREO,![]()
Een nieuwe T1 en het speelt. En hoe, ik weet dat Bruno zelf niet meer achter het ontwerp staat maar als ik het zo hoor heb ik werkelijk geen idee waarom dat zo is.
Ik heb hier een Marantz, Luxman, Denon en Yamaha staan die hier niet bij in de beurt komen. In het weekend kijken of ik hem heelhuids de trap afkrijg en dan vergelijken met de ucd400.
Co
Gaaaaf!cve schreef:En hoppa, STEREO,![]()
Een nieuwe T1 en het speelt. En hoe, ik weet dat Bruno zelf niet meer achter het ontwerp staat maar als ik het zo hoor heb ik werkelijk geen idee waarom dat zo is.
Ik heb hier een Marantz, Luxman, Denon en Yamaha staan die hier niet bij in de beurt komen. In het weekend kijken of ik hem heelhuids de trap afkrijg en dan vergelijken met de ucd400.
Co
Qua prijs/ kwaliteitsverhouding wel ja vergeleken met de laatste Ncore ontwikkelingen.....Shadow schreef:Ik heb je zelfs de NC400 al af horen scrijven dus wat dat betreft...
Ja, toch even een vreugdedansje gemaakt en nee, daar zijn geen beelden van.knuisje schreef:Dat moet een goed gevoel geven na zoveel hard werken.
Verdulleme, dus toch!hannesie schreef:
Zitten ze vast gemonteerd of in rubber oid? Kan me zo voorstellen dat dat mooie chassis prima als klankbord werkt...cve schreef:En nog eens zien of er iets aan die brommende trafo’s is te doen. Echt storend is het niet maar het staat me niet aan.
Co
Da's een mogelijkheid inderdaad, DC op het net door faseaansnijding van andere apparatuur. Een DC blocker zou dan uitkomst moeten bieden.ds23man schreef:Zou best kunnen dat die trafo's brommen door vervuiling op het lichtnet. Grote ringkernen staan daar bekend om!
Of slordig gewikkeld: Rammelende wikkelingen. Of gewoon te krap bemeten: Te weinig ijzer. Een goede ringkern mag bij nullast maar een enkel graadje warmer worden. DC op het net heb ik al geen 35 jaar meer gezien hierin de Randstad. In de jaren '80 in A'dam Noord nog wel eens dankzij de Shell...ds23man schreef:Zou best kunnen dat die trafo's brommen door vervuiling op het lichtnet. Grote ringkernen staan daar bekend om!