Jij bent toch nog steeds een van de Mohikanen er mee?Leeuwarden schreef:Waardeloos spul dat Appel gedoe...
7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Ze dwingen me. Het is echt waardeloos spul. Nooit eens kapot en het doet altijd wat het moet doen. Je hebt er niks aan. Ik heb zelfs nog zo'n ding die dit jaar 10 jaar oud is. En wat denk je... ja hoor! Werkt nog alsof ie nieuw was! Echt waardeloos...
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Zuinig op zijn dan, dat is nog eentje uit de goeie tijd met die top vertegenwoordiger toen. Hoe heet ie ook al weer? Oh ja, ene Jobs. Van computers wist ie zelf niet zo veel, wel wat te verkopen was.
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Ik ben helaas zaterdag wat beperkt in het aantal spullen dat ik mee kan nemen. Is er iemand die voor luidsprekerstands kan zorgen? De speakers, eindtrap, dac en laptop kunnen wel mee denk ik.
grussen,
Stefan
grussen,
Stefan
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Maar nog altijd 100 keer beter dan windhoos.Leeuwarden schreef:Waardeloos spul dat Appel gedoe...
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15170
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Ik heb wel stands. 60cm hoog, is dat ok?satefan schreef:Ik ben helaas zaterdag wat beperkt in het aantal spullen dat ik mee kan nemen. Is er iemand die voor luidsprekerstands kan zorgen? De speakers, eindtrap, dac en laptop kunnen wel mee denk ik.
grussen,
Stefan
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15170
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Genoteerd, tot zaterdag!Pjotr schreef:Moet even kijken met de familiare planning as weekend (verjaardagen), maar in principe ben ik ook present.
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Top! Ik sta op t rooster voor 10:00 tot 12:00. Als ik ze in die tijd mag lenen ben ik uit de brand geholpen.Barry2001 schreef:Ik heb wel stands. 60cm hoog, is dat ok?satefan schreef:Ik ben helaas zaterdag wat beperkt in het aantal spullen dat ik mee kan nemen. Is er iemand die voor luidsprekerstands kan zorgen? De speakers, eindtrap, dac en laptop kunnen wel mee denk ik.
grussen,
Stefan
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15170
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Komt goed. Weet bijna zeker dat ik er al eerder bensatefan schreef:Top! Ik sta op t rooster voor 10:00 tot 12:00. Als ik ze in die tijd mag lenen ben ik uit de brand geholpen.Barry2001 schreef:Ik heb wel stands. 60cm hoog, is dat ok?satefan schreef:Ik ben helaas zaterdag wat beperkt in het aantal spullen dat ik mee kan nemen. Is er iemand die voor luidsprekerstands kan zorgen? De speakers, eindtrap, dac en laptop kunnen wel mee denk ik.
grussen,
Stefan
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Hoi Barry,
Zet mij ook maar op de lijst.
Tot zaterdag.
Zet mij ook maar op de lijst.
Tot zaterdag.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15170
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Je staat erop, tot zaterdag!
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Hoi Barry,
Ik kom zaterdag ook, maar mijn Audio en Techniek A80 monoblokken zijn te groot en te
zwaar ( 65 kg per stuk ) om mee te nemen in de trein.
Jan Willem
Ik kom zaterdag ook, maar mijn Audio en Techniek A80 monoblokken zijn te groot en te
zwaar ( 65 kg per stuk ) om mee te nemen in de trein.
Jan Willem
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15170
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Welkom Jan Willem. Daag ons niet uit
Ik ken eigenlijk geen streek in NL waar geen mensen vandaan komen (met een auto!) naar de luisterdag toe
Nee flauwekul. Je had het misschien al gezien, maar vanaf het station is het buslijn 13. Halte WKC Slangenbeek uitstappen, is precies voor de deur van het wijkcentrum.
Nee flauwekul. Je had het misschien al gezien, maar vanaf het station is het buslijn 13. Halte WKC Slangenbeek uitstappen, is precies voor de deur van het wijkcentrum.
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Hallo allemaal,
Is er naast het doormeten (tussen 15.00 en 16.00 uur) nog gelegenheid om mijn (bijna bejaarde) zelfbouw speakerjes wat muziek te laten maken op iemand zijn audioset? Laat maar even weten, ik ben er bijna de hele dag....tot zaterdag!
Is er naast het doormeten (tussen 15.00 en 16.00 uur) nog gelegenheid om mijn (bijna bejaarde) zelfbouw speakerjes wat muziek te laten maken op iemand zijn audioset? Laat maar even weten, ik ben er bijna de hele dag....tot zaterdag!
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Misschien kunnen we aan het einde van mijn demo wat doen? (Kamer 3 10:00 tot 12:00)esl schreef:Hallo allemaal,
Is er naast het doormeten (tussen 15.00 en 16.00 uur) nog gelegenheid om mijn (bijna bejaarde) zelfbouw speakerjes wat muziek te laten maken op iemand zijn audioset? Laat maar even weten, ik ben er bijna de hele dag....tot zaterdag!
@Barry, Anders eventueel in kamer 6 van 16:00 tot 17:00? mijn versterker / cd speler zijn hiervoor wel te gebruiken.
-
audiovorden
- Berichten: 10
- Lid geworden op: do 18 jan 2018, 11:00
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Ik kom misschien ook even langs. Moet ik mij vooraf hiervoor nog opgeven?
gr. Lourens
gr. Lourens
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15170
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Je gebruikt de speakers van Frank daar toch? Ja lijkt me een goed idee, afwisselen met die van Wim. Kijk even hoe het loopt , anders is er vast aan het eind nog wel een gaatje in de kamers 4, 5 of 6.sevenup schreef:Misschien kunnen we aan het einde van mijn demo wat doen? (Kamer 3 10:00 tot 12:00)esl schreef:Hallo allemaal,
Is er naast het doormeten (tussen 15.00 en 16.00 uur) nog gelegenheid om mijn (bijna bejaarde) zelfbouw speakerjes wat muziek te laten maken op iemand zijn audioset? Laat maar even weten, ik ben er bijna de hele dag....tot zaterdag!
@Barry, Anders eventueel in kamer 6 van 16:00 tot 17:00? mijn versterker / cd speler zijn hiervoor wel te gebruiken.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15170
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Heb je zojuist gedaan, nou zit je er aan vastaudiovorden schreef:Ik kom misschien ook even langs. Moet ik mij vooraf hiervoor nog opgeven?
gr. Lourens
Nee kijk maar, ik zet je op de lijst, komt allemaal niet zo nauw.
Mvg, Barry
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15170
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Dan mensen, nog een paar huishoudelijke mededelingen:
- Willen jullie proberen gepast te betalen bij de ingang, dus EUR 5,- gepast meenemen? Het wisselgeld is een strijd elk jaar. Voor de koffie, dit is een automaat, EUR 1,- voor een bakkie, gaan muntjes tm EUR 1,- in.
- Willen de demonstrateurs denken aan verlengsnoeren, verdeeldozen. Dit is niet aanwezig in het wijkcentrum.
- Er is Wifi, maar denk niet dat het verstandig is je demonstratie hiervan af te laten hangen. Maw het is handig als je vanaf bitjes draait dit ook fysiek bij je te hebben. Wachtwoord voor de Wifi ligt bij Marieke (kassa).
- Er zijn voldoende tafels en stoelen in het wijkcentrum aanwezig.
- Er zijn 1 of meerdere steekkarretjes, een winkelkarretje van de supermarkt pakken wordt ook wel gedaan
(en past in de lift)
- Vragen, verzoeken, schiet Joop (beheerder wijkcentrum) of mij ff aan.
- Aan de mensen die aan de luidspreker meet workshop mee doen, als je een USB stick meebrengt kun je de meetresultaten meenemen naar huis. Voor wie dit vergeet, de Primera naast het wijkcentrum verkoopt stickjes.
Rest mij nog iedereen een fijne dag te wensen, met hopelijk veel inspiratie voor toekomstige projecten!
- Willen jullie proberen gepast te betalen bij de ingang, dus EUR 5,- gepast meenemen? Het wisselgeld is een strijd elk jaar. Voor de koffie, dit is een automaat, EUR 1,- voor een bakkie, gaan muntjes tm EUR 1,- in.
- Willen de demonstrateurs denken aan verlengsnoeren, verdeeldozen. Dit is niet aanwezig in het wijkcentrum.
- Er is Wifi, maar denk niet dat het verstandig is je demonstratie hiervan af te laten hangen. Maw het is handig als je vanaf bitjes draait dit ook fysiek bij je te hebben. Wachtwoord voor de Wifi ligt bij Marieke (kassa).
- Er zijn voldoende tafels en stoelen in het wijkcentrum aanwezig.
- Er zijn 1 of meerdere steekkarretjes, een winkelkarretje van de supermarkt pakken wordt ook wel gedaan
- Vragen, verzoeken, schiet Joop (beheerder wijkcentrum) of mij ff aan.
- Aan de mensen die aan de luidspreker meet workshop mee doen, als je een USB stick meebrengt kun je de meetresultaten meenemen naar huis. Voor wie dit vergeet, de Primera naast het wijkcentrum verkoopt stickjes.
Rest mij nog iedereen een fijne dag te wensen, met hopelijk veel inspiratie voor toekomstige projecten!
- PimDriessen
- Berichten: 1452
- Lid geworden op: wo 01 jan 2014, 14:41
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Hoi Jan Willem,2SK135 schreef:Hoi Barry,
Ik kom zaterdag ook, maar mijn Audio en Techniek A80 monoblokken zijn te groot en te
zwaar ( 65 kg per stuk ) om mee te nemen in de trein.
Jan Willem
Wat zijn dat voor een versterkers laat eens een foto zien, of een schema ben wel nieuwsgierig.
Groet,
Pim
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Hallo Barry,
Zoals het er nu uit ziet zal ik ook van de partij zijn met een paar flinke johnnies. En als er nog ruimte extra is in de auto een setje frugal horns om van de hand te doen.
Gr.
Harm.
Zoals het er nu uit ziet zal ik ook van de partij zijn met een paar flinke johnnies. En als er nog ruimte extra is in de auto een setje frugal horns om van de hand te doen.
Gr.
Harm.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15170
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Hoi Harm,
Welkom! Ik heb de programma's al klaar en uitgedraaid, maar er is vast nog wel een plekkie ergens, komt goed.
In de hal is ruimte genoeg om spullen te koop te zetten, zet er svp je naam en een prijs bij.
Oant moarn!
Welkom! Ik heb de programma's al klaar en uitgedraaid, maar er is vast nog wel een plekkie ergens, komt goed.
In de hal is ruimte genoeg om spullen te koop te zetten, zet er svp je naam en een prijs bij.
Oant moarn!
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Moest ik nog een CA amp meenemen?
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Er is nog ruimte achterin.
