7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
@Jerry,
Ik kom zeker luisteren.
Ik kom zeker luisteren.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
@Leeuwarden: Welkom Jan! Mooi dat het met de familie gebeurtenissen mogelijk is zo.
@GerardJ: Zal een plekje reserveren ergens, even kijken hoe het uitkomt, komt goed.
Heb nog 2 aanmeldingen binnen gekregen, 1 voor de luidspreker meet workshop; Wim de electrostatenman van vorige edities, ls3/5a minimonitor. Al lang in bezit, veel aan getweaked, alles op gehoor nooit aan gemeten, gaat nu gebeuren
Frank komt zijn TBTL uit HobbyHifi demonstreren, een 3 weg TL met Tangband en Dayton magnetostaat.
@GerardJ: Zal een plekje reserveren ergens, even kijken hoe het uitkomt, komt goed.
Heb nog 2 aanmeldingen binnen gekregen, 1 voor de luidspreker meet workshop; Wim de electrostatenman van vorige edities, ls3/5a minimonitor. Al lang in bezit, veel aan getweaked, alles op gehoor nooit aan gemeten, gaat nu gebeuren
Frank komt zijn TBTL uit HobbyHifi demonstreren, een 3 weg TL met Tangband en Dayton magnetostaat.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Ik zal de OOOBs meenemen idd. En kan je met de indeling rekening houden dat er helaas een goede kans is dat ik er alleen in de ochtend kan zijn
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Is er ook een verkoop hoekje?
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Geen probleem Henkjan. Dat stuk hal/gang direkt naast de ingang Zweitse, daar is ruimte genoeg om spullen te koop te zetten. Staan altijd wel tafels.
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Barry2001 schreef:Geen probleem Henkjan. Dat stuk hal/gang direkt naast de ingang Zweitse, daar is ruimte genoeg om spullen te koop te zetten. Staan altijd wel tafels.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Heb nog even contact gehad met Jeroen, over de speaker meet workshop: als je als deelnemer de meetresultaten mee wilt nemen naar huis is het handig een usb stickje mee te nemen. Hij kan ze ook mailen, maar een stick meenemen is misschien wat handiger.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
en FR_Aad neemt de Yarland mee die hij te koop heeft. Iemand nog een mooie bron die hier bij kan?Henkjan schreef:Ik zal de OOOBs meenemen idd. En kan je met de indeling rekening houden dat er helaas een goede kans is dat ik er alleen in de ochtend kan zijn
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Ik neem sowieso wel een cd-spelertje mee. Moet even kijken of die het nog doet.
Die TBTL had ik op facebook al eens voorbij zien komen, nieuwsgierig naar.
Die TBTL had ik op facebook al eens voorbij zien komen, nieuwsgierig naar.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Ik kan evt ook nog een cd spelertje (17kg) meenemen, maar dan moeten er natuurlijk wel CD's zijn waar mensen naar willen luisteren.
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Ik neem ook een cd speler mee.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Ok, dan spaar ik mijn rug 
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Oke, de OOOB's samen met de Yarland en een cd speler. Wie het mooi vind klinken kan het ook gelijk kopen 
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
dat was t hele idee.Barry2001 schreef:Oke, de OOOB's samen met de Yarland en een cd speler. Wie het mooi vind klinken kan het ook gelijk kopen![]()
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Ik had mij alleen nog niet aangemeld.
Ehhhh, Barry ik kom ook.
Ehhhh, Barry ik kom ook.
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Ik gebruik de cd speler zelf ook, dus graag niet tegelijk plannenBarry2001 schreef:Oke, de OOOB's samen met de Yarland en een cd speler. Wie het mooi vind klinken kan het ook gelijk kopen
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Toch de Sony 77ES CD meenemen?
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Denk niet nodig, als ze maar niet tegelijk gepland worden.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Daar komen jullie wel uit
Anders is het goed voor de downforce in de Alfa Leo
of is het cuore sportivo zonder achterwielaandrijving
Aad welkom, staat genoteerd!
T/m morgen is het nog aanmelden met spullen mensen, woensdag maak ik de planning.
T/m morgen is het nog aanmelden met spullen mensen, woensdag maak ik de planning.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Misschien kom ik wel in een schattig Renaultje Clio 
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Ja joh, veel relaxter rijden dan zo'n nerveuze Italiaanse renpaardenstal.dre schreef:huh?
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Aha,je midlife is voorbij! 
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Het gaat niet gebeuren.
