Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?
Moderator: Beheerdersteam
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?
Ik verbaas me er eigenlijk over dat nog niemand het koper wat gebruikt is in de printplaten van hun dure high end spul te laten analyseren.........
Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?
Oyaide Tunami en Furutech Alpha FS nog niet goed genoeg voor u?
Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?
Verbaas je je daar echt over? Da's net zoiets als het koper in je huisinstallatie...
-
Dynky
- Ook commercieel actief
- Berichten: 363
- Lid geworden op: vr 28 dec 2012, 23:16
- Locatie: Antwerpen
Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?
ik weet wel dat Nagra z'n PCB's laat gold-platen, dus er wordt schijnbaar wel enige waarde aan gehecht 
Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?
Logisch, een laagje goud help bij het doorgeven van de Van der Heide structuur informatie.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?
Ach kom, gold flash is gewoon industrie standaard hoor, kost een paar eurocent per print meer en is puur bedoeld om oxidatie van het blanke koper tegen te gaan, als je dat als marketing gebruikt dan is het IQ van de potentiele koper nog lager dan ik eerder had ingeschat.
Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?
Maar het werkt!
Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?
Op dat Groene Forum beweren ze dat je daar koolstof voor nodig hebt wat je moet inwrijven met trollensnot.Walt schreef:Logisch, een laagje goud help bij het doorgeven van de Van der Heide structuur informatie.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?
Over het koper zou ik mij nog het minst druk maken, wat denk je dat de verliesfactor is van de geperst harspapier printen in de meeste apparatuur? Je zou gezien de astronomische bedragen die vaak gevraagd worden toch minimaal Rogers keramisch printmateriaal verwachten, toch? Oh wacht, dit draait niet om meet- en rekentechnisch verklaarbare zaken maar om marketing nonsense en kwakzalverij.ds23man schreef:Ik verbaas me er eigenlijk over dat nog niemand het koper wat gebruikt is in de printplaten van hun dure high end spul te laten analyseren.........
Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?
Maar dit is toch wel zonder discussie prima afgewerkt materiaal? Ik vind 4000 euro voor een stekkerblok heel veel geld, maar de vraag is eigenlijk; is het met 4000 euro ook duur betaald? Uiteindelijk beslist de aankoper van deze producten dat dus...
P.s. Ik zou het er dus niet voor over hebben.
P.s. Ik zou het er dus niet voor over hebben.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?
Was de term olifantenlullenleder al gevallen? 
Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?
Nee maar tis echt om zeep nu...
Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?
Pjotr schreef:Walt schreef:inwrijven met trollensnot.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?
Begrijp ik nou goed dat we Wallo in moeten smeren met trollensnot?satefan schreef:Pjotr schreef:Walt schreef:inwrijven met trollensnot.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?
Dan liever nog cavia doedaa
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?
En dan zeker een schijfje meloen op je hoofd? 
Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?
Ja, en met de voeten in blikken tomatensoep.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?
laat maar....
