Spanjool die NC500's in leuke doos verkoopt
Moderator: Beheerdersteam
Spanjool die NC500's in leuke doos verkoopt
http://www.atmstore.es/en/clase-d-modelo-epm2/
1995,-- en voor een kleine meerprijs ook nog een kek kleurtje. Kiezen uit Burson of Sparko opamp voor de ingangsbuffer.
1995,-- en voor een kleine meerprijs ook nog een kek kleurtje. Kiezen uit Burson of Sparko opamp voor de ingangsbuffer.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Spanjool die NC500's in leuke doos verkoopt
En dan een hele dikke speelfout in de titel, dan begrijp je het niet hoor, de meeste goed geïnformeerde klanten haken dan gelijk af, want als je zoiets eenvoudigs al niet correct kunt doen dan voorspelt dat weinig goeds voor de rest.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Spanjool die NC500's in leuke doos verkoopt
Dat was met opzet natuurlijkpappaleo schreef:SSassen schreef:speelfout
Re: Spanjool die NC500's in leuke doos verkoopt
SSassen schreef:En dan een hele dikke spelfout in de titel
Ik vind het wel een mooie kast overigens
[edit]https://www.urbandictionary.com/tags.ph ... feccionist
