het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic....
Het er op dat dat het randje er erg glimmend op staat.
https://www.parts-express.com/tang-band ... e--264-827
https://www.parts-express.com/tang-band ... e--264-827
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic....
DT3W!VintageHarry schreef:TangBand W3-1723 coax, wellicht leuk voor in een Needle:
https://link.marktplaats.nl/m1228319277
- VintageHarry
- Berichten: 2411
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic....
https://link.marktplaats.nl/m1225894731
SB Acoustics Satori mw16p-8 , schijnen erg goede units te zijn.
SB Acoustics Satori mw16p-8 , schijnen erg goede units te zijn.
Re: het "te koop gezien" topic....
Voor wie ze zelf eens wil proberen:
https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-e ... ousPage=lr
Flink goedkoper dan nieuw.
https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-e ... ousPage=lr
Flink goedkoper dan nieuw.
Re: het "te koop gezien" topic....
Vifa Impuls (€ 90,-)
https://link.marktplaats.nl/m1233575684
https://link.marktplaats.nl/m1233575684
Re: het "te koop gezien" topic....
De Impuls was ooit mijn eerste zelfbouwluidspreker. Prachtige speakers!SARK schreef:Vifa Impuls (€ 90,-)
https://link.marktplaats.nl/m1233575684
Re: het "te koop gezien" topic....
Clarity Cap DTAC audio condensatoren, halve prijs !
https://link.marktplaats.nl/m1236377852
https://link.marktplaats.nl/m1236377852
Re: het "te koop gezien" topic....
https://link.marktplaats.nl/m1238016584
2x Fostex FE166 EN in nieuwstaat .-150 euro
2x Monacor SPH-60 X in nieuwstaat . ( evt. incl. MDF-kasten - CT-193 ) .- 50 euro
2x Philips AD 12100 .... oud maar goed werkend .- 50 euro
2x Pioneer SWS1001 .... 8,5 cm ( ongeveer ) breedbanders met rubberen rand .
Uit 2 sateliet units gehaald . Mooi helder geluid a la Fostex fe103 .
Plaats ze in een correcte Bass Reflex-box en je hebt schitterende speakers .- 15 euro .
2x Visaton Fr 9.15 .Leuke kleine ovalen breedbanders .
2x Philips vintage tweeters .
Nog enkele nieuwe losse speakers ( in doosjes ) die ze in draagbare cd/radio-spelers
zetten .
Nog een paar Grundig -speakers uit de Audiorama bollen ( zeer goed trouwens ) .
Ik heb van alle speakers , die je ziet 2 stuks - allemaal 100% werkend .
Dit alles samen voor 250 euro vaste prijs .
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
SARK schreef:
Schitterend.''Alleen bieden als je ze ECHT wil hebben , niet omdat je verslaafd bent aan het
bieden op dingen .''
Re: het "te koop gezien" topic....
Je hebt idd van die debielen die het leuk vinden om "onzinbiedingen" te plaatsen en er niet mee te doen, waarom mag Joost weten.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
En dan ook nergens op reageren.
Is er een mogelijkheid om mensen op MP te blokken?
Is er een mogelijkheid om mensen op MP te blokken?
Re: het "te koop gezien" topic....
Je kan biedingen verwijderen idd. mensen blokken weet ik niet...
Re: het "te koop gezien" topic....
Een Wouter bied Amroh boxen aan met peerless Speakers op. Marktplaats
https://link.marktplaats.nl/m1238207661
https://link.marktplaats.nl/m1238207661
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9199
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: het "te koop gezien" topic....
Wasn't me 
Maar een Belgische Wouter zelfs, nooit eerder gezien
Op MP ben ik Horst, trouwens aaldig leuke meuk daar geplaatst 'vandaag':
Philips 22GL565
Studio de schop Climax
Visaton Solo 50 achtige breedbander vloerstaander.
Moest van WAF opruimen...
Maar een Belgische Wouter zelfs, nooit eerder gezien
Op MP ben ik Horst, trouwens aaldig leuke meuk daar geplaatst 'vandaag':
Philips 22GL565
Studio de schop Climax
Visaton Solo 50 achtige breedbander vloerstaander.
Moest van WAF opruimen...
Re: het "te koop gezien" topic....
Mijn waf begon ook al , dan kan je die andere versterker verkopenwouter schreef:Wasn't me
Maar een Belgische Wouter zelfs, nooit eerder gezien
Op MP ben ik Horst, trouwens aaldig leuke meuk daar geplaatst 'vandaag':
Philips 22GL565
Studio de schop Climax
Visaton Solo 50 achtige breedbander vloerstaander.
Moest van WAF opruimen...
Meer niet hoor , ze snapt het wel , ga wel Mn twee HF10 versterkers goed werkend weg doen
En die vind mijn vrouw weer leuk
Dus als er liefhebbers zijn , voor de versterkers
niet voor Mn vrouw
Re: het "te koop gezien" topic....
Heb ik zelf ook gehad, en spijt van de verkoop. Moet zeker het nodige opbrengen?Bert61 schreef:ga wel Mn twee HF10 versterkers goed werkend weg doen
Gr. Mischa
Re: het "te koop gezien" topic....
Nee hoor ik heb er 50 € voor betaald Per stuk niet spelendmischa72 schreef:Heb ik zelf ook gehad, en spijt van de verkoop. Moet zeker het nodige opbrengen?Bert61 schreef:ga wel Mn twee HF10 versterkers goed werkend weg doen
Gr. Mischa
Ik heb ze gespoten en alle weerstanden en condensators vervangen
En ook de potmeters , ik heb 1 naar Line in nivo omgebouwd 50 k de andere op de originele imp Wel heb ik nieuwe
Beide HF10 werken
De el84 komen uit oude radio,s en geselecteerd op ruststroom
dus die zal je misschien wel vrij snel moeten vervangen
En dan gelijk Russische er in de EL84M
Re: het "te koop gezien" topic....
Voor wie zich voor niet al teveel geld ook 's aan een KT88 PP wil wagen.
Bij m'n zoeken naar iets voor Sanders luxeuitvoering kwam ik ook dit tegen
https://www.iwistao.com/collections/out ... s-for-kt88
Anne
Bij m'n zoeken naar iets voor Sanders luxeuitvoering kwam ik ook dit tegen
https://www.iwistao.com/collections/out ... s-for-kt88
Anne
Re: het "te koop gezien" topic....
Goeie Tip Anne
Trafo zou voor mijn 220 net prima zijn maar niet in een buurtje waar. 230 plus of nog meer
Ik heb eventjes een email gedaan voor de verzendkosten
Met dit gewicht zeer waarschijnlijk ook douane kosten , of het moet uit Duitsland komen
maar dat vind ik niet terug op de web winkel .
Trafo zou voor mijn 220 net prima zijn maar niet in een buurtje waar. 230 plus of nog meer
Ik heb eventjes een email gedaan voor de verzendkosten
Met dit gewicht zeer waarschijnlijk ook douane kosten , of het moet uit Duitsland komen
maar dat vind ik niet terug op de web winkel .
Re: het "te koop gezien" topic....
Volgens mij een koopje:
https://link.marktplaats.nl/m1241539567Professionele luidsprekers zelfbouw gemaakt door een perfectionist Zo mee nemen 80 euro zo goed als nieuw
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic....
Aan dat gedeelte waar de flitser reflecteert te zien, valt het met dat perfectionisme ook wel mee...
