Olaf Markus schreef:Ik moet het doen zonder bedankje, terwijl de informatie die ik al gegeven heb minstens zo waardevol is, maar dat geeft niet.
Ik was de eerste die eerlijk aangaf dat een prefab crossover niet gaat werken, dit is om je voor een teleurstelling te behoeden.
Beste Olaf,
Ik voel hier een gevoelige toon, dus ik reageer even hierover

Dan heb je vast over mijn allereerste reactie heen gelezen:
"Gaaf van jullie alle snelle reacties waarvoor dank." >> iedereen bedankt!
"De laatste reactie van Olaf weerlegt eigenlijk alle eerdere..." >> Met andere woorden jouw reactie Olaf maakt alle eerdere vmet name de eerste twee reacties op mijn vraag, voleldig irrelevant, met andere woorden gafe inzicht en wederom bedankt!
toen schreef ik:
"Betekent dit Olaf, dat voor goed geluid, laat staan high fidelity vocals, we enkel en alleen custom crossover filters op maat gemaakt moeten maken?"
Waarmee ik eigenlijk te kennen geef dat ik binnen één forumtopic (mijn eerste hier

al volledig mee eens ben en afwijk van mijn initiele inzet namelijk het zoeken naar een geschikte 3-weg-filter en volledig overstap op het sparen voor een volledig opmaat gebouwde filter!
Als dat niet een open houding is en als daarin al mijn dankbaarheid niet uit blijkt, dan zit ik op het verkeerde forum
Ook deze reactie is kennelijk van weinig waarde geweest:
"Ben erg dankbaar dat men mij op deze forum hiernaar verwees:"
Daarom schreef ik in mijn eerste bericht gelijk "Betekent dit Olaf, dat..." impliciet aangevend dat ik opga in je tips uiteraard kritisch blijven bij mijn eigen wensen blijvend maar jullie tips meenemend.
Tot zover dus Olaf, een weerlegging van je gevoel dat je niet dankbaarvoelde, want ik was, en ben, jullie allemaal en ook jou(!) zeer dankbaar.
Als ik een ondankbaar mens zou zijn dan mag je altijd klagen bij mij waarom ik je inzicht niet op waarde schat. Maar omdat ik juist erg dankbaar ben, zou het erg jammer zijn dat ondanks mijn dankbaarheid, men uit mijn schrijven iets anders zou concluderen. Ja ik ben en blijf kritisch nadenken over mijn eigen persoonlijke droomproject.
Hoe had ik ánders kunnen/moeten laten blijken dat ik ook jouw reactie waardeer?
Ik vind respect voor elkaar belangrijker dan de inhoud zelf. Dus eerst wil ik dit gecommuniceerd hebben voor ik op de inhoud reageer.
Anders lijkt het net alsof ik alleenmaar kom informatie halen, maar zoals ik met dit bericht hopelijk laat zien, is ben en blijf ik dankbaar voor jullie meedenken meer dan alles! Natuurlijk mag de inhoud ook wezen, hetgeen ervoor heeft gezorgd dat ik (met mijn eigenwijze denken) binnen één dag al volledig van visie verrrijkt en van stag ben gegaan naar een hele andere koers ben gaan varen, waar ik blij mee ben. Van kiezen tussen twee bestaande crossovers waar ik op het punt stond die te kopen en klaar is kees, naar het sparen voor en op maat laten maken van filters! Een heel traject. Niet erg, ik heb het er graag voor over!
later reageer ik op alle vragen dan kunnen we het hopelijk weer over de inhoud hebben, zonder dat men mij of mijn dankbaarheid verkeerd inschat
http://www.humblehomemadehifi.com/crossover.html