Bassguitar cabinet 2x10 + 8" coax
Moderator: Beheerdersteam
Re: Bassguitar cabinet 2x10 + 8" coax
Ja, vriend van me heeft die gebouwd en nu wil ik een cabinet voor hem bouwen.
Re: Bassguitar cabinet 2x10 + 8" coax
Mooi initiatief.
Hoe gaat de versterking verzorgd worden ?
Hoe gaat de versterking verzorgd worden ?
Re: Bassguitar cabinet 2x10 + 8" coax
London City 100W top met 4xEL34 dacht ik, maar hij zat ook al heel verlekkerd naar de Hypex Bridgeamp te kijken bij mij thuis...
Re: Bassguitar cabinet 2x10 + 8" coax
Die London City is een best zware jongen, maar voor thuisgebruik niet echt praktisch te noemen.
Re: Bassguitar cabinet 2x10 + 8" coax
Hij speelt 30-40 optredens per jaar, nee voor thuis is het niks, ik heb eens een 50W buizentop gehad maar dat is ook niks voor thuis, veeel te sterk...
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9199
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: Bassguitar cabinet 2x10 + 8" coax
Mooi ontwerp, alleen pittig dure coax. Wil hem ook in een 3-weg ontwerp gaan gebruiken voor basgitaar maar dan in 4x 8" of 1x 18". Alleen is ruimte op de baffle een uitdaging. In dit ontwerp van Arjank gaat dat prima, ik vraag me af hoe praktisch de afmetingen zijn.
