dre schreef:Barry2001 schreef:Toch wel weer een werkplaats tot je beschikking bij de nieuwe baan hegefeliciteeerd met het contract
Maar bouwen is geen probleem gelukkig!
Een Seas luidspreker........
Moderator: Beheerdersteam
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Een Seas luidspreker........
Re: Een Seas luidspreker........
Ik neem aan dat je ook weer in de caravan-business werkzaam bent ?dre schreef:Die is el een stuk kleiner geworden helaas.Barry2001 schreef:Toch wel weer een werkplaats tot je beschikking bij de nieuwe baan hegefeliciteeerd met het contract
Maar bouwen is geen probleem gelukkig!
Mooie luidsprekertjes, trouwens.
Re: Een Seas luidspreker........
Dank U!
Ja,dat geeft de afwisseling die ik nodig heb om gemotiveerd te blijven.
Ja,dat geeft de afwisseling die ik nodig heb om gemotiveerd te blijven.
Re: Een Seas luidspreker........
Met wat rommelen met de weerstanden bij de tweeter:van een serie naar een serie en een parallel weerstand is het fasegedrag toch nog wat verbeterd!
Re: Een Seas luidspreker........
Met ATB fase meten is niet er overzichtelijk.......
Morgen zal ik en kijken hoeve ik me Arta kan komen voor mooie plaatjes!
Morgen zal ik en kijken hoeve ik me Arta kan komen voor mooie plaatjes!
Re: Een Seas luidspreker........
Ondertussen klooien we hier mee verder........
En dat gaat echt heel lekker!
En dat gaat echt heel lekker!
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Een Seas luidspreker........
Hallo Dre,
Ook al is het nog niet perfect, ik denk dat vele leden deze speakers wel graag zouden horen!
Gr. Walter
Ook al is het nog niet perfect, ik denk dat vele leden deze speakers wel graag zouden horen!
Gr. Walter
Re: Een Seas luidspreker........
Zo staat het er nu voor:
De simulaties lijken zelfs prima op de echte metingen.
Dankzij Arta i.pv. het ATB,daarmee is fesemeting niet te doen.(door mij in ieder geval.
)
De simulaties lijken zelfs prima op de echte metingen.
Dankzij Arta i.pv. het ATB,daarmee is fesemeting niet te doen.(door mij in ieder geval.
Re: Een Seas luidspreker........
Waarom staat er een 0.12mH spoel in serie met je tweeter? Geeft hij teveel hoog?
Re: Een Seas luidspreker........
Ja,hij loopt iets van 5db op.
Het klinkt wel goed nu,maar ik ben erg verkouden......
Dus even wachten tot de oren weer helemaal open zijn.
Het klinkt wel goed nu,maar ik ben erg verkouden......
Dus even wachten tot de oren weer helemaal open zijn.
Re: Een Seas luidspreker........
Misschien dat spoeltje weglaten en een Allen Bradley serie weerstand nemen om het tophoog wat te temperen?
Gr. Walter
Gr. Walter
Re: Een Seas luidspreker........
Allen Bradley is troep,die verlopen flink in waarde..........
Meestal gebruik ik kool weerstanden:goedkoop en prima.
https://www.eoo-bv.nl/340-kool-3w-5-tot-1kohm
Meestal gebruik ik kool weerstanden:goedkoop en prima.
https://www.eoo-bv.nl/340-kool-3w-5-tot-1kohm
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Een Seas luidspreker........
Ondertussen vind ik ze goed genoeg!
Het filter gaat komend weekend in de kast verdwijnen.
Ze gaan in ieder geval mee naar de volgende meeting!
Het filter gaat komend weekend in de kast verdwijnen.
Ze gaan in ieder geval mee naar de volgende meeting!
