Ik kom net via een pop-up advertentie een paar B&W euh.. nee Mistral luidsprekers tegen.
€750,- per stuk en zal me niks verbazen dat ze beter klinken dan "de echte".
Iemand ervaring mee?
http://www.hifistudio79.nl/nl/loudspeak ... g-350.html
Mistral luidsprekers
Moderator: Beheerdersteam
Re: Mistral luidsprekers
Beter als de echte is wat lastig......
Maar er zijn er maar weinig die ze echt mooi aan het spelen krijgen......
Met de Mistrals geen ervaring maar benieuwd ben ik er wel naar!
Maar er zijn er maar weinig die ze echt mooi aan het spelen krijgen......
Met de Mistrals geen ervaring maar benieuwd ben ik er wel naar!
Re: Mistral luidsprekers
Tja mijn favoriete luidspreker zal het niet worden. In de tijd dat ik bij RAF/Staffhorst werkte heb ik een paar modellen in de video afdeling gezet (zie foto). Ik wilde het net als Bose en Kef Reference niet verkopen als iets moois
Ook later diverse malen geluisterd naar de B&W's. Net als Kef, vroeger vond ik het heul veel mooier
* De Philips plasma was toen €11999!
Ook later diverse malen geluisterd naar de B&W's. Net als Kef, vroeger vond ik het heul veel mooier
* De Philips plasma was toen €11999!
Re: Mistral luidsprekers
Haha daar twijfelde ik ook niet aan. Als die kast kwalitatief gelijk is aan de B&W's dan is er denk ik wel iets heel moois van te maken.
Re: Mistral luidsprekers
Deze link kwam ik hier een langere poos geleden tegen : https://audio.com.pl/testy/stereo/zespo ... io-sag-320
(Even doos Google translate heen trekken).
Ziet er qua kastbouw leuk uit, moeilijk tegen op te bouwen voor die prijs
. Lijkt me een leuk ding voor hen die niet willen bouwen en afwerken (of geen tijd hebben), maar wel willen hobbyen aan de elektronica. Vraag me wel af hoe goed die drivers werkelijk zijn; het uiterlijk is in orde, maar het technisch ontwerp ook ?? Linkje suggereert wel dat er iets ontbreekt aan quality control daar (tweetie uit fase lijkt me toch ...?)
(Even doos Google translate heen trekken).
Ziet er qua kastbouw leuk uit, moeilijk tegen op te bouwen voor die prijs
