Paul Carmody's classix II

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Archie
Berichten: 569
Lid geworden op: wo 05 aug 2015, 13:48
Locatie: Tilburg

Re: Paul Carmody's classix II

Bericht door Archie »

Nooby schreef:
Ze staan te spelen, ik heb er 30gr action kussenvulling bij gedaan. De poort hierbij ruim vrij gehouden, het laag is wat rustiger geworden lijkt het.

Al met al klinkt het heel compleet :)
Al met al vind ik je project zeer inspirerend :rock:
Gebruikersavatar
Douwe84
Berichten: 4873
Lid geworden op: wo 26 nov 2014, 22:40
Locatie: Amersfoort

Re: Paul Carmody's classix II

Bericht door Douwe84 »

Archie schreef:
Nooby schreef:
Ze staan te spelen, ik heb er 30gr action kussenvulling bij gedaan. De poort hierbij ruim vrij gehouden, het laag is wat rustiger geworden lijkt het.

Al met al klinkt het heel compleet :)
Al met al vind ik je project zeer inspirerend :rock:
THX!

Ik heb ze net weer uit elkaar gehaald en klaar gemaakt voor het schuren/gronden.
afwerk klaar.JPG
Gebruikersavatar
Archie
Berichten: 569
Lid geworden op: wo 05 aug 2015, 13:48
Locatie: Tilburg

Re: Paul Carmody's classix II

Bericht door Archie »

:yeah: Ièmand gaat hier zeer blij mee zijn -:)
Gebruikersavatar
FredM
Berichten: 116
Lid geworden op: di 05 okt 2010, 8:41

Re: Paul Carmody's classix II

Bericht door FredM »

En al een impressie hoe ze klinken tov de Overnight Sensations? Of tov de Black Beauty die in je ondertekening staat. Zoek ook een setje voor in de werkkamer.
Gebruikersavatar
Douwe84
Berichten: 4873
Lid geworden op: wo 26 nov 2014, 22:40
Locatie: Amersfoort

Re: Paul Carmody's classix II

Bericht door Douwe84 »

FredM schreef:
En al een impressie hoe ze klinken tov de Overnight Sensations? Of tov de Black Beauty die in je ondertekening staat. Zoek ook een setje voor in de werkkamer.

Ik vind het hoog wat ingetogen, ik hou zelf wel van wat sprankelender hoog namelijk maar het is niet te weinig om zo te zeggen, het laag loopt flinkt laag door en is goed aanwezig.

De woofer is een factor 2 met de andere 2 ontwerpen, dat er een stuk meer laag uit komt is dan ook niet zo gek. het formaat is dan ook flink groter.

Het is maar net wat je wil denk ik...

Vanavond de 3e grondlaag er op hoop ik btw.
Gebruikersavatar
Douwe84
Berichten: 4873
Lid geworden op: wo 26 nov 2014, 22:40
Locatie: Amersfoort

Re: Paul Carmody's classix II

Bericht door Douwe84 »

Ze zijn klaar.

3 grondlagen en 3 lagen verf, morgen naar de nieuwe eigenaar :)
monteren.JPG
af.JPG
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”