Al met al vind ik je project zeer inspirerendNooby schreef:Ze staan te spelen, ik heb er 30gr action kussenvulling bij gedaan. De poort hierbij ruim vrij gehouden, het laag is wat rustiger geworden lijkt het.
Al met al klinkt het heel compleet
Paul Carmody's classix II
Moderator: Beheerdersteam
Re: Paul Carmody's classix II
THX!Archie schreef:Al met al vind ik je project zeer inspirerendNooby schreef:Ze staan te spelen, ik heb er 30gr action kussenvulling bij gedaan. De poort hierbij ruim vrij gehouden, het laag is wat rustiger geworden lijkt het.
Al met al klinkt het heel compleet
Ik heb ze net weer uit elkaar gehaald en klaar gemaakt voor het schuren/gronden.
En al een impressie hoe ze klinken tov de Overnight Sensations? Of tov de Black Beauty die in je ondertekening staat. Zoek ook een setje voor in de werkkamer.
FredM schreef:En al een impressie hoe ze klinken tov de Overnight Sensations? Of tov de Black Beauty die in je ondertekening staat. Zoek ook een setje voor in de werkkamer.
Ik vind het hoog wat ingetogen, ik hou zelf wel van wat sprankelender hoog namelijk maar het is niet te weinig om zo te zeggen, het laag loopt flinkt laag door en is goed aanwezig.
De woofer is een factor 2 met de andere 2 ontwerpen, dat er een stuk meer laag uit komt is dan ook niet zo gek. het formaat is dan ook flink groter.
Het is maar net wat je wil denk ik...
Vanavond de 3e grondlaag er op hoop ik btw.
Ze zijn klaar.
3 grondlagen en 3 lagen verf, morgen naar de nieuwe eigenaar
3 grondlagen en 3 lagen verf, morgen naar de nieuwe eigenaar