Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> Definitief programma in startpost
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Leeuwarden
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Als er geen rare dingen gebeuren kom ik ook even kwartiertje buurten...
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
Holton luisteren Jan?
- Leeuwarden
Uh nou, ik heb zelf de zwaardere uitvoering. Is in ieder geval niet waar ik speciaal voor kom.Henkjan schreef:Holton luisteren Jan?
De Illumina's, ATR en Seas monitoren hebben meer mijn aandacht zo even uit mijn hoofd...
- RNacoustics
- Contacteer:
Is dit keer zaal 9 ook beschikbaar?
Beviel mij vorig jaar uitstekend
Beviel mij vorig jaar uitstekend
-
ds23man
- Ook commercieel actief
mikekiwi schreef:Met ietwat vertraging de lijst bijgewerkt, 30 deelnemers zijn er vooralsnog aangemeld, qua apparatuur etc past het programmatijdstechnisch nu nog prima in de kleinere ruimte
- RNacoustics
- Contacteer:
Met z'n allen in één kippenhokds23man schreef:mikekiwi schreef:Met ietwat vertraging de lijst bijgewerkt, 30 deelnemers zijn er vooralsnog aangemeld, qua apparatuur etc past het programmatijdstechnisch nu nog prima in de kleinere ruimte
- mikekiwi
- Contacteer:
Nou, dat was even geleden, dat gaat nu niet meer passenRNacoustics schreef:Met z'n allen in één kippenhokds23man schreef:mikekiwi schreef:Met ietwat vertraging de lijst bijgewerkt, 30 deelnemers zijn er vooralsnog aangemeld, qua apparatuur etc past het programmatijdstechnisch nu nog prima in de kleinere ruimte![]()
![]()
![]()
Ruimte 9 is er zeker ook deze keer weer bij, ik zal rekening houden met je voorkeur!
Waar doen we de vlooienmarkt? Achterste hok met dat lekkende dak?
Da's een beetje uit de route en komen ook bezoekers voor het wijkcafé van buiten. Denk eerder op de gang in de hoek bij de trap naast de grote ruimte of naast de lift.
- mikekiwi
- Contacteer:
We hebben drie ruimtes 8, 9 en 10. 8 en 9 worden de luisterruimtes, ruimte 10 (degene achterin de gang, bij mij geen lekkage bekend) zal beschikbaar zijn voor verkoop, uitproberen, praten, meten, macrameeën en buizenbowling.
Gezien het feit dat er tussen ruimtes 9 en 10 slechts een systeemwandje zit, is het niet handig om in die ruimtes tegelijkertijd ook op hoger volume muziek ten gehore te brengen.
Gezien het feit dat er tussen ruimtes 9 en 10 slechts een systeemwandje zit, is het niet handig om in die ruimtes tegelijkertijd ook op hoger volume muziek ten gehore te brengen.
Ha mooi, (vorig jaar zaten er flinke bruine plekken in het systeemplafond daar anders van lekkage...)
- RobertD
- Contacteer:
Ik zou graag eens meekijken. Ik heb nog een setje breedbanders waar ik een filtertje bij moet maken. Voor op het bureau thuis.Fredvandam schreef:Ik krijg ook wel resultaten, maar ik vertrouw deze niet of interpreer deze niet goed. Iig niet om er een filter mee te maken..Henkjan schreef:dat laat ik aan een ander over, ik krijg met mn huidige setup bruikbare resultaten om een project mee te filteren, maar dat is t wel.Zweitse schreef:Misschien een mini work shop meten?
Ik heb wel een Umik en een laptop met wat software, maar kom nog niet echt verder.
Volgens mij is Arta met Windows 10 ook niet echt een succes, klopt dat?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Arta draait probleemloos op W10.
Zet je mij ook op de lijst?
- pvanlingen
Mag ik er ook nog bij?
Paul.
Paul.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Als je haar maar thuis laat!pvanlingen schreef:Mag ik er ook nog bij?
Paul.
- pvanlingen
ds23man schreef:Als je haar maar thuis laat!pvanlingen schreef:Mag ik er ook nog bij?
Paul.![]()
paulusdeboskabouter.jpg
Oh je kent haar?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Jeugdtrauma...........
Naar verluid komt volgend jaar de Fabeltjeskrant ook weer terug.ds23man schreef:Jeugdtrauma...........
- mikekiwi
- Contacteer:
De lijst is weer bijgewerkt, nog een dag of 10 en dan is het zover, zal me komend weekend zo langzaamaan eens gaan buigen over het programma. Zijn er dat aangaande nog wensen/voorkeuren qua ruimte en samenstelling behalve hetgeen al is genoemd?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Als ik de lijst met spullen bekijk, kan je maar beter een grote stamtafel in de grootste ruimte neerzetten.
Ik heb veel verkoop spul idd 
Kun je dan niet beter zo'n oliebollenkraam huren?Shadow schreef:Ik heb veel verkoop spul idd
Neemt er eigenlijk nog iemand een ZBA versterker mee? Ik ben erg benieuwd hoe die het doet op mijn scanspeaks..