het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic....
Niet mee bekend maar wel mooi dat ie gebalanceerd in/uit heeft.
Re: het "te koop gezien" topic....
Of het handig is weet ik niet, maar ik vind dat display ook wel kinky. 
Re: het "te koop gezien" topic....
is een lid welke het opgeeft met bouwen
Is een versterker met 829B of QQE0640
Zitten een paar hele mooie VDV UGT in
wel jammer dat hij het niet meer ziet zitten
Is een versterker met 829B of QQE0640
Zitten een paar hele mooie VDV UGT in
wel jammer dat hij het niet meer ziet zitten
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic....
Setje buizentrafo's :
https://www.circuitsonline.net/aanbod/1 ... erker.html
https://www.circuitsonline.net/aanbod/1 ... erker.html
Re: het "te koop gezien" topic....
Voor diegene die geen schuurtje heeft: http://www.zuilenopmaat.nl/aanbiedingen/ .
- Mtraxx
- Ook commercieel actief
- Berichten: 436
- Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
- Locatie: hurdegaryp
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- VintageHarry
- Berichten: 2411
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic....
Setje Visaton AL130 te koop via het MFBfreaks.com forum:
http://forum.mfbfreaks.com/viewtopic.php?f=10&t=10606
http://forum.mfbfreaks.com/viewtopic.php?f=10&t=10606
- VintageHarry
- Berichten: 2411
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic....
Wie van de "kenners" kan zien welke woofers hier in zitten? Verkoper weet het niet, hij zegt alleen dat de conus niet van papier is
https://link.marktplaats.nl/m1219980455
https://link.marktplaats.nl/m1219980455
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik denk uit de WSP serie .... boven de WSP 21 S en onder de WSP 26 S.
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik heb de folder nog wel liggen, lijkt er inderdaad op, zal dan ongeveer 25/30 jaar oud zijn.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- VintageHarry
- Berichten: 2411
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic....
Hartelijk dank, heren! Ik had gehoopt dat er alu woofers in zouden zitten. deze pp exemplaren zijn niet interessant voor me. Volgende keer beter 
- VintageHarry
- Berichten: 2411
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic....
https://link.marktplaats.nl/m1220201364
Ik krijg de indruk dat over deze drivers in het verleden al eens is gesproken op dit forum, en dat de stapel (toen nog 20 stuks) mogelijk ook in het bezit is geweest van een forumlid
In de advertentie staan er nu nog twaalf te koop. Ik wil er zelf wel twee of vier hebben maar beslist niet meer, en ook niet met de rest op Mpl gaan leuren. Zijn er hier wellicht belangstellenden?
Ik krijg de indruk dat over deze drivers in het verleden al eens is gesproken op dit forum, en dat de stapel (toen nog 20 stuks) mogelijk ook in het bezit is geweest van een forumlid
- salautom
- Berichten: 382
- Lid geworden op: di 08 mei 2012, 14:12
- Locatie: Ergens in het zonnige Spanje
Re: het "te koop gezien" topic....
je kan er toch gewoon 2 of 4 bij hem afnemen?Ik wil er zelf wel twee of vier hebben maar beslist niet meer,
- VintageHarry
- Berichten: 2411
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic....
Dat leek aanvankelijk niet zo, inmiddels blijkt het (na contact met de verkoper) wel mogelijk te zijn. Maar dan tegen een duidelijk hogere prijs.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Niet doen, keep your money in the pocket.VintageHarry schreef:Dat leek aanvankelijk niet zo, inmiddels blijkt het (na contact met de verkoper) wel mogelijk te zijn. Maar dan tegen een duidelijk hogere prijs.
Je hebt het niet nodig dit is drang om te kopen.
- VintageHarry
- Berichten: 2411
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic....
Je hebt gelijk, Bas, helemaal gelijk. Ga ik zo doen, bedankt voor de steun! 
Re: het "te koop gezien" topic....
Je moet gewoon weer een avond naar een AA bijeenkomst dan gaat het wel weer over.
(Audio anoniem)
(Audio anoniem)
Re: het "te koop gezien" topic....
Waterbed luidsprekers?
https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-e ... =lr&pos=27
Zien er niet verkeerd uit vind ik...
https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-e ... =lr&pos=27
Zien er niet verkeerd uit vind ik...
Re: het "te koop gezien" topic....
Op Marktplaats adverteert een zekere Hermes met een berg trafo’s uit gesloopte buizenradio’s. Hij heeft voedingstrafo’s met EZ80 en uitgangstrafo’s voor single ended EL84. Het mooiste is: hij verkoopt de UGT’s in paren en wel voor 25 euro per paar.
Een ideaal uitgangspunt om laagdrempelig een stereo buizenversterker te bouwen. Met een beetje goede wil ben je voor 50 a 60 euro helemaal klaar.
Mvg, Paul
Een ideaal uitgangspunt om laagdrempelig een stereo buizenversterker te bouwen. Met een beetje goede wil ben je voor 50 a 60 euro helemaal klaar.
Mvg, Paul
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Goede tip mensen om voor weinig een buizenversterker te bouwen! (Gelukkig voor mij woont Hermes ver weg ivm al teveel troep op de plank hier
)
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik moet er ook niet te lang naar kijken Barry anders ga ik finaal voor de bijl 
Re: het "te koop gezien" topic....
Voor mij is het redelijk dichtbij, op verzoek kan ik wel wat mee naar Alphen nemen.
Disclaimer: Sorry als daarmee de drempel weer te laag wordt en de neiging tot hoarden aangewakkerd wordt.
Disclaimer: Sorry als daarmee de drempel weer te laag wordt en de neiging tot hoarden aangewakkerd wordt.
