Buizenversterker per Aliexpress
Moderator: Beheerdersteam
Re: Buizenversterker per Aliexpress
Komt over het algemeen prima in orde, anders geld retour.
Viel me wel op dat de condensators op mijn versterker van aliexpress/Ebay al bol stonden toen ik hem thuis kreeg. Ik had hem niet direct aan de stroom durven zetten.
Viel me wel op dat de condensators op mijn versterker van aliexpress/Ebay al bol stonden toen ik hem thuis kreeg. Ik had hem niet direct aan de stroom durven zetten.
Re: Buizenversterker per Aliexpress
Nogal pittig.Lijkt wel een omgekeerde reclame aanbieding
Drie halen, vier betalen
Anne
Drie halen, vier betalen
Anne
Re: Buizenversterker per Aliexpress
Rein dat komt Altijd goed via AlieExpress , als het aangeboden wordt even met de pakket bezorger samen.
Kijken of de verpakking Heel is
Daarna van het pakket foto,s maken tijdens openen, zitten er plat gedrukte onderdelen bij
Foto,s opsturen naar de desbetreffende winkel bij AlieExpress Dat is soms zoeken
En een stevige rekening voor vervangende onderdeel
Is het de behuizing een nieuwe vragen
of anders een dispuut , Dat vinden ze echt heel erg
En via Papal of credit card ben je ook verzekerd
Maar zorgen dat je onbetwist baar bewijs hebt
Kijken of de verpakking Heel is
Daarna van het pakket foto,s maken tijdens openen, zitten er plat gedrukte onderdelen bij
Foto,s opsturen naar de desbetreffende winkel bij AlieExpress Dat is soms zoeken
En een stevige rekening voor vervangende onderdeel
Is het de behuizing een nieuwe vragen
En via Papal of credit card ben je ook verzekerd
Maar zorgen dat je onbetwist baar bewijs hebt
Re: Buizenversterker per Aliexpress
Mogge mannen, bedankt allemaal voor de tips. Ik zal er goed gebruik van maken. Anne, je hebt gelijk maar als ik kijk wat er aan onderdelen op zit en wat ik daar totaal voor betaal als ik alles in Nederland bij elkaar zoek dan probeer ik het maar gewoon
Dit is hem Barry: https://nl.aliexpress.com/item/EL34-Sin ... .48.0erbXp
Dit is hem Barry: https://nl.aliexpress.com/item/EL34-Sin ... .48.0erbXp
Re: Buizenversterker per Aliexpress
Mooi ding
Daar kan je niks voor kopen in de hi end winkels , Misschien net 1 goede UGT van AE
Daar kan je niks voor kopen in de hi end winkels , Misschien net 1 goede UGT van AE
Re: Buizenversterker per Aliexpress
Die Boyun versterkers zitten best goed in elkaar. Heb een voorversterker via Ali gekocht. Heb er weinig of niets over te klagen 
Communicatie gaat best goed met de Chinezen. Zelfs als je mail stuurt naar de fabriek (Boyun en niet de leverancier). Waar je wel met een kluitje in het riet gestuurd wordt is een vraag om een schema van een versterker als deze pas een paar maanden op de markt is. Het argument dat je anders de pcb's eruit moet halen om zelf het schema te tekenen, hielp ook al niet.
Communicatie gaat best goed met de Chinezen. Zelfs als je mail stuurt naar de fabriek (Boyun en niet de leverancier). Waar je wel met een kluitje in het riet gestuurd wordt is een vraag om een schema van een versterker als deze pas een paar maanden op de markt is. Het argument dat je anders de pcb's eruit moet halen om zelf het schema te tekenen, hielp ook al niet.
Re: Buizenversterker per Aliexpress
Volgens de laatste Ali-berichten wordt het pakket nu gereed gemaakt voor verzending en vóór 21 december afgeleverd op mijn werk, ik ben heel benieuwd. Gezien de reacties alom heb ik er echter wel vertrouwen in hoewel ik voor de rest nog geen contact heb gehad met de leverancier.
Wat het schema betreft ben ik op diyaudio.com al wat tegen gekomen
Nu maar wat geduld oefenen](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Wat het schema betreft ben ik op diyaudio.com al wat tegen gekomen
Nu maar wat geduld oefenen
Re: Buizenversterker per Aliexpress
19 Oktober het bouwpakket besteld bij GD Parts via AliExpress en vandaag al binnen. Dat is nog sneller dan de Lutherse brandweer. Daar ligt het dus niet aan. Zojuist alles voorzichtig uitgepakt en de eerste indruk valt zeker niet tegen. Het chassis is stevig en de (zware!) trafo's zitten er alle drie al op geplaatst. Er zit echter géén bouwbeschrijving bij, alleen een deels Chinees schema wat ik even heb in gescand. Ik stuur zo even wat foto's.
Re: Buizenversterker per Aliexpress
Waarom zou dat niet kunnen ?
Er staan hier honderden schema's in PDF op de site tenslotte.
Er staan hier honderden schema's in PDF op de site tenslotte.
Re: Buizenversterker per Aliexpress
Kun je ook bij de trafo's zien, wat welke aansluiting is ?
Re: Buizenversterker per Aliexpress
De versterker zat keurig verpakt met de trafo's er al op gebouwd, evenals de aansluitingen van de speakers en ingangen.
Re: Buizenversterker per Aliexpress
En op de laatste foto het zakje met onderdelen en buisvoeten.
Re: Buizenversterker per Aliexpress
Hoi Ray, nee, dat heb ik nog niet kunnen ontdekken. Volgens mij staat dat wel in het schema maar in een taal die ik niet zo goed beheers 
Re: Buizenversterker per Aliexpress
+1toetertje schreef:Wauw, leuk bouwdoosje.
Alhoewel het meer een half-fabrikaat is. geeft niet, het mag ook wel eens makkelijk zijn.
