Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Renej
Berichten: 49 Lid geworden op: di 06 jan 2009, 10:25
Locatie: Amsterdam
Bericht
door Renej » zo 29 okt 2017, 13:32
@Ray5150,
Dank je wel. Ja dat is maar de vraag.
Hmm zal maar snel beginnen met flink goed poetsen
. Dan kan het tenminste daar niet aan liggen.
knuisje
Berichten: 3690 Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 0:07
Locatie: Julianadorp
Bericht
door knuisje » zo 29 okt 2017, 14:58
RNacoustics schreef: Hoi Peter, ik neem mijn Afdac ook mee. Heb ik wat gemist
Wat is er veranderd met de nieuwe firmware?
Ondersteuning voor DSD256 en DSD512.
RNacoustics
Berichten: 381 Lid geworden op: di 27 aug 2013, 19:07
Contacteer:
Bericht
door RNacoustics » zo 29 okt 2017, 15:02
Top
kan ik straks ook Quad DSD Music afspelen
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » zo 29 okt 2017, 16:42
knuisje schreef: RNacoustics schreef: Hoi Peter, ik neem mijn Afdac ook mee. Heb ik wat gemist
Wat is er veranderd met de nieuwe firmware?
Ondersteuning voor DSD256 en DSD512.
Ah, nog wat om op de stapel "mee naar Alphen" te leggen
Shadow
Berichten: 20398 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » zo 29 okt 2017, 21:56
Crap de auto is al vol, oh ik heb geen afdac, ben bezig met een afdak
mikekiwi
Berichten: 1150 Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:
Bericht
door mikekiwi » di 31 okt 2017, 21:53
Met ietwat vertraging de lijst bijgewerkt, 30 deelnemers zijn er vooralsnog aangemeld, qua apparatuur etc past het programmatijdstechnisch nu nog prima in de kleinere ruimte
hannesie
Berichten: 17865 Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:
Bericht
door hannesie » di 31 okt 2017, 22:08
Je hebt mij er nog niet bijgezet, logisch, ik had het dan wel moeten melden, en ik neem in ieder geval wat elektronica mee om een dac-je aan te sturen en dan ook voldoende muziek, en een USB stick met muziek zal ook lukken als iemand dat bij zich heeft.
Eventueel ook nog een dac als daar behoefte aan is.
Niet te/zo veel deze keer, kan in een schoenendoos denk ik.
Boemeltje
Berichten: 204 Lid geworden op: ma 05 sep 2011, 9:08
Bericht
door Boemeltje » wo 01 nov 2017, 7:53
En een definitief van mijn kant. Neem mijn broer mee
GerardJ
Berichten: 301 Lid geworden op: do 30 mar 2006, 15:51
Bericht
door GerardJ » wo 01 nov 2017, 19:28
Ik ben van plan om ook naar Alphen te komen (nog steeds in de achtertuin). Ik breng mijn netwerkspeler, op basis van een raspberry pi met DDDAC, mee ter demonstratie (een eindversterker en luidsprekers zijn dan nog wel welkom). Inmiddels heb ik deze speler uitgebreid met de mogelijkheid om gecontroleerd en afzonderlijk 2e en 3e orde vervorming toe te voegen (buizengeluid
).
AatV
Berichten: 3806 Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft
Bericht
door AatV » wo 01 nov 2017, 20:37
GerardJ schreef: Ik ben van plan om ook naar Alphen te komen (nog steeds in de achtertuin). Ik breng mijn netwerkspeler, op basis van een raspberry pi met DDDAC, mee ter demonstratie (een eindversterker en luidsprekers zijn dan nog wel welkom). Inmiddels heb ik deze speler uitgebreid met de mogelijkheid om gecontroleerd en afzonderlijk 2e en 3e orde vervorming toe te voegen (buizengeluid
).
Interessant, neem aan dat de vervormingspercentages te variëren zijn?
groet,
Aat
GerardJ
Berichten: 301 Lid geworden op: do 30 mar 2006, 15:51
Bericht
door GerardJ » do 02 nov 2017, 22:35
Ja, de 2e en 3e orde vervorming kunnen afzonderlijk en naar niveau worden ngesteld.
Raaf
Berichten: 44 Lid geworden op: di 29 aug 2017, 12:14
Locatie: Zeeuws Vlaanderen
Bericht
door Raaf » do 02 nov 2017, 22:58
Leeuwarden schreef: Hoera! Diana Kraaloog!
Ik ben erg benieuwd hoe men de Holton gaat vinden!
Kraaloog .......gatsie, ik neem wel wat tegengif mee
https://www.youtube.com/watch?v=qG5AZIRMvRo
hannesie
Berichten: 17865 Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:
Bericht
door hannesie » do 02 nov 2017, 23:03
Maar ze speelt geen piano???
Fredvandam
Berichten: 621 Lid geworden op: ma 05 nov 2007, 9:26
Locatie: Alphen aan den Rijn
Bericht
door Fredvandam » vr 03 nov 2017, 21:06
Zou iemand in de gelegenheid zijn om tijdens de luisterdag mijn speakers te kunnen doormeten? Dan wil ik ze graag meenemen. Ik kom er niet uit.
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » vr 03 nov 2017, 21:46
ik zal mn set meenemen
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » vr 03 nov 2017, 21:49
ik kreeg een leuk idee voor tijdens de pizza: een potje "faster than shazam", voldoende muziek nerds aanwezig immers
Zweitse
Berichten: 4595 Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen
Bericht
door Zweitse » vr 03 nov 2017, 22:57
Misschien een mini work shop meten?
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » vr 03 nov 2017, 23:11
Zweitse schreef:
Misschien een mini work shop meten?
dat laat ik aan een ander over, ik krijg met mn huidige setup bruikbare resultaten om een project mee te filteren, maar dat is t wel.
hannesie
Berichten: 17865 Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:
Bericht
door hannesie » za 04 nov 2017, 0:00
Henkjan schreef: ik kreeg een leuk idee voor tijdens de pizza: een potje "faster than shazam", voldoende muziek nerds aanwezig immers
En als je dan een Sateh-tje wilt eten?
.............met wat meloen.
Pjotr
Berichten: 36743 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek
Bericht
door Pjotr » za 04 nov 2017, 0:06
hannesie schreef: Henkjan schreef: ik kreeg een leuk idee voor tijdens de pizza: een potje "faster than shazam", voldoende muziek nerds aanwezig immers
En als je dan een Sateh-tje wilt eten?
.............met wat meloen.
Dat mag je op je gemak opeten Hans. Op de maat van..... naar eigen keuze
Fredvandam
Berichten: 621 Lid geworden op: ma 05 nov 2007, 9:26
Locatie: Alphen aan den Rijn
Bericht
door Fredvandam » za 04 nov 2017, 9:35
Henkjan schreef: Zweitse schreef:
Misschien een mini work shop meten?
dat laat ik aan een ander over, ik krijg met mn huidige setup bruikbare resultaten om een project mee te filteren, maar dat is t wel.
Ik krijg ook wel resultaten, maar ik vertrouw deze niet of interpreer deze niet goed. Iig niet om er een filter mee te maken..
OpaBert
Berichten: 12683 Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀
Bericht
door OpaBert » za 04 nov 2017, 11:23
Ik kom ook voor een uurtje of twee
Zal proberen een werkende Billy Jean mee te nemen dat moet lukken in twee weken
Ik word gesjofeerd die vind dit ook wel leuk dus
Bert61 met kameraad
hannesie
Berichten: 17865 Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:
Bericht
door hannesie » za 04 nov 2017, 11:38
Dat is behoorlijk wat(t) glas in Alphen deze keer.
Walt
Berichten: 14139 Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33
Bericht
door Walt » za 04 nov 2017, 12:01
Begint zo langzamerhand een flinke lijst bezoekers + apparatuur te worden!