Kijke kijke nie kope hebben we niets aan........satefan schreef:18 November. Zou theoretisch kunnen. Kan ik mijn jarenlange traditie van 'kijken of ik kan komen en dan toch niet komen' voortzetten. Maar....als t lukt neem ik de SEAS monitoren en mn Precision Audio AMP + AF-DAC en laptop mee.
grt
Stefan
Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> Definitief programma in startpost
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Heb je hem af?pappaleo schreef:Als we dan toch bezig zijn kan er ook nog wel een ZBA versterker bij. Dat wordt leuk.
Misschien wel leuk en als Satefan dan ook komt met zijn Precision Audio AMP?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Dat dacht io ook alPjotr schreef:
Misschien wel leuk en als Satefan dan ook komt met zijn Precision Audio AMP?
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Zet mij ook maar op de lijst als bezoeker.
- RNacoustics
- Berichten: 381
- Lid geworden op: di 27 aug 2013, 19:07
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Hoi Walter, Kan je mijn luidsprekers "The Voice" met de AT 18H52 overhung en ATM's combinatie beluisterenWalt schreef:Zet mij ook maar op de lijst als bezoeker.
Ben benieuwd wat je er van vind
- RNacoustics
- Berichten: 381
- Lid geworden op: di 27 aug 2013, 19:07
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Hoi Kaajs,Kaajs schreef:Als newbee heb ik een vraag. Is er ruimte voor een experiment? Het experiment gaat om het volgende; Ik heb speakers met een gemiddeld rendement van 90dB aangesloten op een transistor versterker. Al tijden wil ik een A/B vergelijking doen met een buizenversterker. Het is een heel gesjouw, maar dat heb ik er wel voor over. Ik ben zo benieuwd of IK het verschil hoor. Ik ben zeer tevreden met het geluid wat ik nu heb, maar ja het hifi-bloed kruipt waar het niet gaan kan.
Dan doe ik natuurlijk ook een beroep op iemand die bereid zou moeten zijn een buizenversterker mee te nemen. Vanwege het prettige rendement is 25W voldoende om mijn zelfbouw speakers aan te sturen. Dus Wie oh Wie???
Ik heb geen zin om naar een hifi dealer tegaan omdat het vrijblijvendheids gehalte te klein is.
Geef maar aan of er (fysiek/tijds) ruimte is voor dit experimient. Althans een experiment voor mij, voor vele anderen is dit natuurlijk al een gepasseerd station en derhalve niet meer interessant.
Wellicht leuk om via mijn OTL's af te spelen?
Groet, Roland
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
ZBA? Klinkt goed.pappaleo schreef:Als we dan toch bezig zijn kan er ook nog wel een ZBA versterker bij. Dat wordt leuk.
Wat voor versterker is dit precies, is er nog een draadje van? Ik ben er wel benieuwd naar.
gr Erik
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Ga je schamen! Dat is HET versterker project van de afgelopen jaren!

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Hou me niet langer in spanning 
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Nee helaas, Loek heeft mijn printen. Ik heb nog hoop. Ik heb zelf niet de soldeerbout (wat aan te doen) noch de ogen (niets meer aan te doen) om ze zelf te bestukken.Pjotr schreef:Heb je hem af?pappaleo schreef:Als we dan toch bezig zijn kan er ook nog wel een ZBA versterker bij. Dat wordt leuk.![]()
![]()
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=7&t=22898erik1977 schreef:Hou me niet langer in spanning
Leesvoer!
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Oh die! Dat topic heb ik inderdaad al eens doorgelezen, mooi stukje werk.Shadow schreef:http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=7&t=22898erik1977 schreef:Hou me niet langer in spanning
Leesvoer!
Die combi wil ik met mijn speakers ook wel proberen in Alphen.
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Niet doen, dan wil je ook 
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Dat lijkt me niet zo makkelijk, de printen waren uitverkocht.Shadow schreef:Niet doen, dan wil je ook
Alhoewel ik enigszins de indruk heb dat het bij minstens de helft van de mensen in een kast of lade ligt te verstoffen...
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Ach, als Dré zijn "Showcase" ook meeneemt zit er misschien nog wel een nieuwe group buy in na Alphen

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Okay okay, ik snap de hint. Staat al een hele tijd op t verlanglijstje om een luisterdag te bezoeken. Alsof de duivel er mee speelt zit ik dan steeds in t buitenland voor t werk (of ben ik net terug en brak door jetlag). Maar...er staat nu niets op de planning.Henkjan schreef:Dat dacht io ook alPjotr schreef:
Misschien wel leuk en als Satefan dan ook komt met zijn Precision Audio AMP?
Satefan
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Zou helemaal top zijn als er dan iemand is die mijn AF-DAC van de nieuwste firmware kan voorzien?
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Meestal komt Knuisje ook wel die kant uit.
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Ik ben ook wel benieuwd naar de Seas monitoren.
Heb de standaard filter al klaar liggen en de luidsprekers.
Dus eigenlijk moet ik nog de kasten maken.
Heb de standaard filter al klaar liggen en de luidsprekers.
Dus eigenlijk moet ik nog de kasten maken.
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
@allen. Zo te zien wordt het een gezellige dag. OTL, ZBA, ATR ik ben benieuwd hoe dat allemaal gaat klinken. tot zaterdag 18 november, ik zal er pas rond 12 uur zijn, omdat ik toch een ritje Den Bosch - Alphen a.d. Rijn voor de boeg heb. En om alles 4x ( bijna 100 kg voor 2 speakers en een amp.) transport waardig in en uit de auto te krijgen zonder diepe krassen en/of andere beschadigingen is enige behoedzaamheid geen luxe.
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Wil deze dag ook graag bijwonen.
Helaas moet ook ik de trend volgen van kijken, luisteren en niets meenemen...
groet,
Aat
Helaas moet ook ik de trend volgen van kijken, luisteren en niets meenemen...
groet,
Aat
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Kom, kom, een leuke muziek compilatie van jouw hand op Compact Disc gaat er altijd wel in !AatV schreef:Helaas moet ook ik de trend volgen van kijken, luisteren en niets meenemen...![]()
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Dan moet er ook een CD speler zijn.!!!!!
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Die zijn voor de eerste paar uur altjd handig 
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Tsja, voordat de systeembeheerder zijn netwerk in de lucht heeft is het wel tegen de middag...FR_Aad schreef:Die zijn voor de eerste paar uur altjd handig
