hannesie schreef:Slaap ze, dat gaat dan nu wel.

Zou je denken Hans, maar ik werd op 3:00 weer wakker en heb de klok van 5:00 nog gezien. Bleehh, bizar drukke werkweek gehad, dat is vast de reden.
Barry2001 schreef:Ik betaal zoveel mogelijk met Paypal, nooit op gelet of je bij iTead ook anders kunt betalen. Vind het een mooi systeem eigenlijk, veilig als 'tussenpersoon' voor je creditcard.
Maar waarom werkt het op je pc niet? Popup die wordt tegengehouden in de browser oid?
Dat klopt ook wel, maar het is erg onpraktisch als je in t buitenland woont, want bij sommige aanbieders is mijn paypal-land nog NL en ik heb dus al een aantal keren gehad dat ondanks de koeieletters Thailand er dus óf naar NL gestuurd word óf ik gewoon niet door t bestelsysteem kom vanwege onjuiste adresgegevens.
Gisteravond liep ik daar niet tegenaan, Elecrow is schijnbaar minder streng, maar werd m’n pc niet herkend als ‘device’, en dat is natuurlijk heel goed maar toen ik op m’n telefoon inlogde en t telefoonnummer wilde wijzigen waarmee ik mij op m’n pc toegang kon verschaffen, kon ik natuurlijk alleen maar een... NL nummer invoeren, ja halloooo. Dus toen ik uiteindelijk m’n pa vroeg en ik zijn nummer ingevuld had, kon ik dat nieuwe nummer weer niet selecteren op m’n pc.
Tja en dan vind ik t dus gewoon een poep-systeem haha
Ben (qua hobbyprinten) altijd bij iTead blijven hangen vanwege de constante goede kwaliteit, die overigens andere aanbieders ook best kunnen hebben, en luiheid oid

al een account, bestel vaak bordjes die ik al eerder heb besteld zodat ik alleen hoef te reorderen.
Nu is het natuurlijk wel zo dat je bij iTead voor de prijs die je noemt 10 printen krijgt ipv 5, waar jij dan niet veel mee op schiet omdat je er maar 1 nodig hebt....
Maar mooi dat het gelukt is, nu nog ff geduld

Haha ja snap ik dan ook wel weer
Ik zal foto’s maken van de boards, dan kun je eens kijken. De reviews waren erg goed en ik las meerdere keren dat de kwaliteit erg goed was voor de betaalde bedragen. Ik las ook goede verhalen over de constante kwaliteit.
iTead ondersteund ook paypal, creditcards maar geen iDeal.
Ff geduld nog inderdaad. Ik ben ondertussen maar met m’n HT project begonnen

(op HT-forum, bouwen van paneelabsorbers)