Er staat toch DelftMarp schreef:Een héél leuk koopje op tweakers:
Het is dat het moet worden afgehaald in Den Helder, anders had de advertentie er waarschijnlijk geen half uur gestaan.
- Raspberry Pi 2 Model B (34,95)
- HiFiBerry DAC+ Pro met spacers, dus de versie met eigen low jitter clocks (46,95)
- voeding/oplader
- Sandisk Extreme 16gb SD-kaart
- wifi-dongle
- € 40,- (over de prijs valt altijd te praten dus stuur gerust een berichtje).
het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic....
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: het "te koop gezien" topic....
Maar als je den Helder snel genoeg uitspreekt, en de laatste lettergreep een beetje snob-alike inslikt, dan lijkt het toch wel veel op elkaar.
Bedankt voor de opmerkzaamheid.
Re: het "te koop gezien" topic....
Zeker op de verjaardag van Ray geweestMarp schreef:![]()
Maar als je den Helder snel genoeg uitspreekt, en de laatste lettergreep een beetje snob-alike inslikt, dan lijkt het toch wel veel op elkaar.![]()
![]()
Bedankt voor de opmerkzaamheid.
Re: het "te koop gezien" topic....
MP verkoper met Audax en Philips spul ... aangename prijsjes.
https://www.marktplaats.nl/verkopers/294168.html
https://www.marktplaats.nl/verkopers/294168.html
Re: het "te koop gezien" topic....
Een Cayin Spark 300B versterker voor 100 euro
Zou hij er echt maar 100 euri voor willen hebben? Zelfs met alle buizen opgebrand zou het een prima deal zijn. Die Cayins zijn over het algemeen prima gebouwd.
Zou hij er echt maar 100 euri voor willen hebben? Zelfs met alle buizen opgebrand zou het een prima deal zijn. Die Cayins zijn over het algemeen prima gebouwd.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4781
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: het "te koop gezien" topic....
Misschien wat bruikbaar http://www.diyaudio.com/forums/swap-mee ... oards.html
Re: het "te koop gezien" topic....
leuke breedbandertjes https://link.marktplaats.nl/m1209937616
Re: het "te koop gezien" topic....
Zou dit iets zijn als basis voor een basgitaar-buizeneindversterker?
https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-e ... =lr&pos=96
Ik heb pas een H&K Bassmaster buizen preamp gekocht met een 5W eindtrapje erin. Je kunt hem als preamp gebruiken waarbij je het lijnsignaal voor en na de eindbuis+trafo kunt schakelen. Ik heb hem thuis nu ook rechtstreeks aan mijn 4x10" hangen. Verbazingwekkend hoeveel geluid je nog met 5W kunt maken....Dus natuurlijk zit ik nu over een zwaardere buizeneindtrap te denken (waarschijnlijk weer zo'n brainfart waar niks van terecht komt, maar iig leuk om even een tijdje in te duiken)...
https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-e ... =lr&pos=96
Ik heb pas een H&K Bassmaster buizen preamp gekocht met een 5W eindtrapje erin. Je kunt hem als preamp gebruiken waarbij je het lijnsignaal voor en na de eindbuis+trafo kunt schakelen. Ik heb hem thuis nu ook rechtstreeks aan mijn 4x10" hangen. Verbazingwekkend hoeveel geluid je nog met 5W kunt maken....Dus natuurlijk zit ik nu over een zwaardere buizeneindtrap te denken (waarschijnlijk weer zo'n brainfart waar niks van terecht komt, maar iig leuk om even een tijdje in te duiken)...
Re: het "te koop gezien" topic....
Voor thuis is 100w+ buizen en een gitaar ongeveer zelfmoord...
Re: het "te koop gezien" topic....
Het is ook voor bas, niet voor gitaar. Dan is het nog veel voor thuis, maar niet voor bv repeteren of optreden.Shadow schreef:Voor thuis is 100w+ buizen en een gitaar ongeveer zelfmoord...
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik heb een 60 watter gehad, buis, voor bas en thuis, dat was zonder master volume niet te doen thuis...
Re: het "te koop gezien" topic....
Had je er geen preamp voor hangen?Shadow schreef:Ik heb een 60 watter gehad, buis, voor bas en thuis, dat was zonder master volume niet te doen thuis...
Re: het "te koop gezien" topic....
Genoeg Output TransformerShadow schreef:Nope, maar genoeg OT.
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
https://link.marktplaats.nl/m1212503340
Nog iemand experimenteren met line arrays? Breedbandertjes in overvloed blijkbaar....
https://link.marktplaats.nl/m1202856161
Nog iemand experimenteren met line arrays? Breedbandertjes in overvloed blijkbaar....
https://link.marktplaats.nl/m1202856161
Re: het "te koop gezien" topic....
Groupbuy? Hij woont in Amsterdam dus ik kan langsgaan om wat na te kijken / te testen en eventueel de distributie en voorfinanciering te regelen.
Re: het "te koop gezien" topic....
Voor diegene die nog op zoek zijn naar een echt goede open hoofdtelefoon
:
https://www.massdrop.com/buy/massdrop-sennheiser-hd6xx
http://www.superbestaudiofriends.org/in ... d6xx.3146/
Het is een inkoop actie voor de Sennheiser HD650, maar dan met wat aanpassingen zoals een andere kleur en kortere kabel die eindigt met een 3.5mm jack i.p.v 6.3mm.
Voor de rest identiek aan de HD650.
Reken maar op een eindprijs van ca. 275 euro na importheffing en belasting.
Met de huidige prijs scheelt dat toch al gauw 65 euro.
Ik heb de HD650 helaas net voor de drop gekocht, maar het is echt een van de weinige hoofdtelefoons waar het tophoog genietbaar van is.
De breakup is goed gedempt en niet zo afgrijselijk als 99% van de rest.
Het is geen hoofdtelefoon voor dikke drumkicks, maar subbas is wel goed aanwezig.
De klankbalans is meer mid georiënteerd met een warm midlaag en helder hoog.
Met en klein notch op 5kHz en een LT op het laag klinkt het fantastisch
(voor een hoofdtelefoon).
https://www.massdrop.com/buy/massdrop-sennheiser-hd6xx
http://www.superbestaudiofriends.org/in ... d6xx.3146/
Het is een inkoop actie voor de Sennheiser HD650, maar dan met wat aanpassingen zoals een andere kleur en kortere kabel die eindigt met een 3.5mm jack i.p.v 6.3mm.
Voor de rest identiek aan de HD650.
Reken maar op een eindprijs van ca. 275 euro na importheffing en belasting.
Met de huidige prijs scheelt dat toch al gauw 65 euro.
Ik heb de HD650 helaas net voor de drop gekocht, maar het is echt een van de weinige hoofdtelefoons waar het tophoog genietbaar van is.
De breakup is goed gedempt en niet zo afgrijselijk als 99% van de rest.
Het is geen hoofdtelefoon voor dikke drumkicks, maar subbas is wel goed aanwezig.
De klankbalans is meer mid georiënteerd met een warm midlaag en helder hoog.
Met en klein notch op 5kHz en een LT op het laag klinkt het fantastisch
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Overmaat aan ad's, dan wel een inlog/registratieverplichting. Dus niet....
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic....
Sinds ik die Sennheiser van € 50.000,- ex. BTW heb beluisterd heb ik nog geen andere gehoord die ook maar een beetje in de buurt kwam...
- VintageHarry
- Berichten: 2411
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic....
https://link.marktplaats.nl/m1213650864 Vier stuks Peerless HDS106 PBS
https://link.marktplaats.nl/m1213654711 Twee stuks Vifa XT 25 NEO/4
Zou er soms iemand een setje Philips HTR9900 gesloopt hebben?
https://link.marktplaats.nl/m1213654711 Twee stuks Vifa XT 25 NEO/4
Zou er soms iemand een setje Philips HTR9900 gesloopt hebben?
Re: het "te koop gezien" topic....
https://www.intertechnik.com/Shop/Ampli ... 046,628180
Nog niet eerder gezien, iemand er mee bekend?
Nog niet eerder gezien, iemand er mee bekend?
