TV
Moderator: Beheerdersteam
Re: TV
Ik stop er even mee, de sdcard die ik hier voor gebruikte is veel te traag.
Ik moet zo eens even kijken of ik er even een sneller en groter formaat in kan frommelen.
Gevonden 16Gb en class 10
SDCard deed wat moeilijk, dan maar even met Linux de partities verwijderd.
Ik moet zo eens even kijken of ik er even een sneller en groter formaat in kan frommelen.
Gevonden 16Gb en class 10
SDCard deed wat moeilijk, dan maar even met Linux de partities verwijderd.
Laatst gewijzigd door hannesie op ma 09 okt 2017, 22:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: TV
Als ik weer zo opzet zou kopen zou ik dan voor deze gaan.
https://www.pine64.org/?page_id=46823
Die heeft dan een veel snellere optie voor geheugen (eMMC), uiteraard is dat dan weer duurder. Maar dat snellere sdCard je is nu al bij
https://www.pine64.org/?page_id=46823
Die heeft dan een veel snellere optie voor geheugen (eMMC), uiteraard is dat dan weer duurder. Maar dat snellere sdCard je is nu al bij
Re: TV
Inmiddels weer wat gedaan, en het is nog niet echt stabiel naar ik het aanzie.
De laatste Android was dan de TV versie, maar niet zo "handzaam".
Nu dan even de DietPI versie gedaan en dan zit er bij de DietPi dan geen optie om dat te installeren bij de Pine 64, terwijl het wel in het lijstje staat.
Dan nog even de standaard versie Android met de aanvullende KODI er op gezet, en dat gaat goed maar het advies om dan een App te installeren om dan de Kodi app te laten starten met de start-up maakt dan dat hij blijkbaar ineens het scherm 90 graden kantelt, heel irritant, en om dan het weer terug te krijgen.
Maar eens kijken of ik het dan op een andere manier voor elkaar krijg, elk OS heeft zijn grappen en Grollen, maat het moet niet zo zijn dat het irritatie opwekt. Hij ziet het als tablet, en die kun je makkelijk draaien.
Maar een .avi film als Atonement met Keira Knightley speelt toch goed af, en dan nog wel de muziek via de analoge uitgang. https://www.google.nl/search?q=Atonemen ... jVX6Qf1WCM:
Ik heb ook dat Android app je Neutron gebruikt, werkt ook leuk.
Eerst maar weer eens terug naar Linux en Kodi., moet ook kunnen.
De laatste Android was dan de TV versie, maar niet zo "handzaam".
Nu dan even de DietPI versie gedaan en dan zit er bij de DietPi dan geen optie om dat te installeren bij de Pine 64, terwijl het wel in het lijstje staat.
Dan nog even de standaard versie Android met de aanvullende KODI er op gezet, en dat gaat goed maar het advies om dan een App te installeren om dan de Kodi app te laten starten met de start-up maakt dan dat hij blijkbaar ineens het scherm 90 graden kantelt, heel irritant, en om dan het weer terug te krijgen.
Maar eens kijken of ik het dan op een andere manier voor elkaar krijg, elk OS heeft zijn grappen en Grollen, maat het moet niet zo zijn dat het irritatie opwekt. Hij ziet het als tablet, en die kun je makkelijk draaien.
Maar een .avi film als Atonement met Keira Knightley speelt toch goed af, en dan nog wel de muziek via de analoge uitgang. https://www.google.nl/search?q=Atonemen ... jVX6Qf1WCM:
Ik heb ook dat Android app je Neutron gebruikt, werkt ook leuk.
Eerst maar weer eens terug naar Linux en Kodi., moet ook kunnen.
