Een goede uitleg over het digitale domein?
Moderator: Beheerdersteam
Een goede uitleg over het digitale domein?
https://xiph.org/video/vid2.shtml
Wel op het linkje klikken, niet op de foto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oordeel zelf!!
Wel op het linkje klikken, niet op de foto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oordeel zelf!!
Laatst gewijzigd door hannesie op do 05 okt 2017, 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Een goede uitleg over het digitale domein?
Die video's van Monty zijn geniaal! Bij mij draait het probleemloos in Chrome.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Een goede uitleg over het digitale domein?
In Edge werkt het ook niet, dus enkele reis Noordzee...
Re: Een goede uitleg over het digitale domein?
Hij doet het wel op mijn telefoon met Chrome.
Je kunt het ook downloaden, het filmpje.
De foto bij de eerste openingspost is dus geen jijbuis filmpje.!!!!!!!
Je moet dus het linkje aanklikken, misschien is dat de verwarring?
deze dus,
https://xiph.org/video/vid2.shtml
De foto bij de eerste openingspost is dus geen jijbuis filmpje.!!!!!!!
Je moet dus het linkje aanklikken, misschien is dat de verwarring?
deze dus,
https://xiph.org/video/vid2.shtml
Re: Een goede uitleg over het digitale domein?
Dat filmpje staat ook op Jijbuis. Is hier al meerdere keren aangesleept als iemand weer iets fabeltastisch over digitale audio verkondigde. Het onderwerp wordt daar echt heel goed uitgelegd! Wel goed dat ze bij xiph.org een eigen educatief videokanaal zijn gestart.
Re: Een goede uitleg over het digitale domein?
In feite gaat de hoofdmoot van dit filmpje, over het uiteindelijke analoge resultaat van omgezette gesample-de audio.
En dat dat meettechnisch, zelfs met een goedkope oude 16/44.1k DAC, perfectie tot 20kHz op alle vlakken al zéér dicht benadert of eigenlijk gewoon bereikt.
Ik vind het heel knap hoe deze man dit ZO eenvoudig uitlegt. Zou ik zelf zeker niet kunnen. Filmpje dus opgeslagen, thx
!
En dat dat meettechnisch, zelfs met een goedkope oude 16/44.1k DAC, perfectie tot 20kHz op alle vlakken al zéér dicht benadert of eigenlijk gewoon bereikt.
Ik vind het heel knap hoe deze man dit ZO eenvoudig uitlegt. Zou ik zelf zeker niet kunnen. Filmpje dus opgeslagen, thx
Re: Een goede uitleg over het digitale domein?
Ook weer iets nieuws, iemand er mee bekend?
Is binnenkort een lezing over het desbetreffende ontwerp en resultaat/fase van de ontwikkeling.
http://www.axign.nl/
Ik zag ook al wat bij Alfa audio over het komende fenomeen. En er zijn ook al wel prototypes te bestellen.
Is binnenkort een lezing over het desbetreffende ontwerp en resultaat/fase van de ontwikkeling.
http://www.axign.nl/
Ik zag ook al wat bij Alfa audio over het komende fenomeen. En er zijn ook al wel prototypes te bestellen.
Re: Een goede uitleg over het digitale domein?
Dit is toch geen versterker?
Ik zit dan even te denken, een chip die controleert of het juiste aan informatie bij de luidspreker aankomt.
Lijkt mij meer een DSP..............?
Ik zit dan even te denken, een chip die controleert of het juiste aan informatie bij de luidspreker aankomt.
Lijkt mij meer een DSP..............?
Re: Een goede uitleg over het digitale domein?
Er zijn nog geen DS speakers....... Philips heeft ooit proeven gedaan met een binaire spreekspoel maar dat was een faliekante mislukking 
