12e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 30 september 2017
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 12e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 30 september 2017
Kijk Rudy is ook al aan het schroeven 
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 12e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 30 september 2017
Ziet er goed uit. Valt er ook nog wat te zien/beluisteren ? 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 12e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 30 september 2017
12e ZBA vreetdag v/h Noorden!

Re: 12e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 30 september 2017
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 12e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 30 september 2017
Nou maar hopen dat de setjes een beetje boven het gesmak uit komen. 
Re: 12e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 30 september 2017
Helpt tegen droog geluid 
Re: 12e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 30 september 2017
Gerhard & Sander ook ja?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 12e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 30 september 2017
HJ zal de worst wel weggewerkt hebben, daarna gaat ie zich vervelen.
Laatst gewijzigd door ds23man op za 30 sep 2017, 16:16, 1 keer totaal gewijzigd.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 12e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 30 september 2017
Hé, is er ook een poppenkast voorstelling?
Re: 12e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 30 september 2017
Ziet er gezellig uit iig, vaak is het bijpraten net zo belangrijk als t luisteren!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 12e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 30 september 2017
Met een volle mond praten?

-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9198
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: 12e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 30 september 2017
Rudy, dre, enjoyprog en architect hadden luidsprekers mee. Is daarover nog wat te melden?
Ik geloof direct dat het gezellig was en dat er natjes en droogjes waren. Maar er is vast meer te melden
Ik geloof direct dat het gezellig was en dat er natjes en droogjes waren. Maar er is vast meer te melden
Re: 12e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 30 september 2017
Nou ik zou blij zijn met natje, droogje en audio spul 
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9198
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: 12e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 30 september 2017
Ze zijn er nog stil van....
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 12e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 30 september 2017
Nee hoor, veel te druk om die worst tussen de kiezen weg te flossen. 
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 12e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 30 september 2017
Worst, gezien vanuit het perspectief van de tandarts.ds23man schreef:Nee hoor, veel te druk om die worst tussen de kiezen weg te flossen.
Prachtig
Re: 12e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 30 september 2017
Ik hoop dat het een gezellige dag was voor iedereen 
Had er graag bij willen zijn, maarja ik kamp nog steeds met flinke gezondheidsproblemen.
Ben erg benieuwd naar de luisterervaringen en/of indrukken die er gemaakt zijn, met name van de SB17 TL van Rudy
Niet zonder meer omdat mijn TLwedstrijdproject 4-jarenplanproject deze unit als basis heeft.
Had er graag bij willen zijn, maarja ik kamp nog steeds met flinke gezondheidsproblemen.
Ben erg benieuwd naar de luisterervaringen en/of indrukken die er gemaakt zijn, met name van de SB17 TL van Rudy
Niet zonder meer omdat mijn TL
- Rudy_h
- Ook commercieel actief
- Berichten: 73
- Lid geworden op: wo 03 mar 2010, 0:51
- Locatie: Groningen
Re: 12e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 30 september 2017
Iedereen die aanwezig wa bedankt voor jullie bijdrage aan deze dag
Luidsprekers afstellen net voor een ZBA-dag is ook zo'n ding, mijn SB17TL viel in deze ruimte wat tegen met een behoorlijk
achterlopend mid-hoog
De Seas U16 monitor kwam na wat aansporen wel redelijk uit de verf, filter pas 2 dagen terug in elkaar geflanst.
Ik heb niet veel foto's gemaakt, maar deze wil ik toch nog even delen. Er werd op dat moment intensief geluisterd naar de AT/AMT
Helaas dacht mijn streamer halverwege de middag dat het wel genoeg was en starte niet meer op. Bij thuiskomst nog even aan de 'hart-monitor', bleek een bios-dingetje 'press F1 to continue'
Rudy
Luidsprekers afstellen net voor een ZBA-dag is ook zo'n ding, mijn SB17TL viel in deze ruimte wat tegen met een behoorlijk
achterlopend mid-hoog
De Seas U16 monitor kwam na wat aansporen wel redelijk uit de verf, filter pas 2 dagen terug in elkaar geflanst.
Ik heb niet veel foto's gemaakt, maar deze wil ik toch nog even delen. Er werd op dat moment intensief geluisterd naar de AT/AMT
Helaas dacht mijn streamer halverwege de middag dat het wel genoeg was en starte niet meer op. Bij thuiskomst nog even aan de 'hart-monitor', bleek een bios-dingetje 'press F1 to continue'
Rudy
Re: 12e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 30 september 2017
Jammer dat ik niet in de gelegenheid was om er dit jaar bij te zijn, de combi AMT&AT had ik graag willen horen.Er werd op dat moment intensief geluisterd naar de AT/AMT
