http://www.dionaudio.nl/index.php/produ ... co-dac-amp
Voor die het de moeite waard vind een klasse D versterker op een Raspberry
Dionaudio met Raspberry
Moderator: Beheerdersteam
Re: Dionaudio met Raspberry
Ik heb al een poosje een dergelijk geval van HIFI Berry op de oude RPI, best grappig en goed aan te sturen.
Class D RPI
Class D RPI
Re: Dionaudio met Raspberry
Ook goed aan te horenhannesie schreef:Ik heb al een poosje een dergelijk geval van HIFI Berry op de oude RPI, best grappig en goed aan te sturen.
Class D RPI
Dat is ook van belang
