Sorry voor de vertraging, ik had al m'n energie nodig om de afgelopen werkdagen een beetje door te komen, savonds linea reacta naar bed en vanmorgen had ik iets energie over en heb ik wat getekend;

<het duurt even voordat de afbeeldingen worden geladen>
Linksboven komt de aansluiting vanuit de lichtnet-entree. Die heeft ook een zekering achterin de kast. Dan zie je aansluitingen 1,2,4,3 (primary) en 5,6,8,7 (secondary). Als ik t goed begrijp loopt de fase van 1 to 3 met de middenaftakking 2 en 4 doorverbinden. Dan loopt de fase secundair dezelfde kant op dus van 5 tot 6 en van 8 tot 7. Klopt toch?
In de fase (5) en fase (8) wil ik graag een zekering+houder zetten. Beiden fasen L12(1) en L12(2) zijn 12V.
Dan zie je aan de rechterkant de aansluitingen van en naar de ringkerntrafo tbv jouw print voor de pi.

<het duurt even voordat de afbeeldingen worden geladen>
Fase L brown BRN en Nul N Blue BLU krijgen hun spanning vanaf de netentree.
Violet VIO en gray GRY moeten als middenaftakking doorverbonden worden.
Secundair red RED en Yellow YEL moeten doorverbonden worden en vormen fase L9, 9 Volt.
Secundair black BLK en orange ORA moeten doorverbonden worden en vormen nul N, beide secundaire 9V wikkelingen geven dus parallel dubbel zoveel ampères. In L9 komt ook een zekering+houder
*Zekeringhouders: farnellcode: 1271691 type: 64600001003,
afstand tussen beide aansluitingen 22,7mm, hole 1,2mm
*Hammond blok trafo: farnellcode: 1663379 type: 229C24
3-4, 2-1, 7-8, 6-5 is D=0.60 inch=15.24mm
4-2 en 8-6 middenaftakkingen is D1=0.53 inch=13.46mm
hole 1,4mm, wellicht hole 1,5 of 1,6mm zoals je voorstelde.
*Ringkern trafo: Farnellcode: 9530355 type: MCTA050/09
Sec gauge 22awg=0,65mm maar dit is vertind dus denk iets dikker, zo'n 1mm, zelfde
als primair denk ik, houd maar hole 1,2mm aan denk ik voor alle 8 draden
*Fastonpennen; hole hetzelfde als op jouw print.
Kun je hier wat mee? Ik weet dat t een heleboel info is, heb geprobeerd in mijn macht het zo simpel mogelijk te maken voor je. Vind het te gek dat je die print layout voor mij wilt ontwikkelen Barry!
Kun je de sporen lekker breed maken, zodat er flink wat stroom kan lopen? Als je meer info wil, laat het maar weten, dan probeer ik dat voor je uit te zoeken. Verder heeft het geen haast dus neem er je tijd voor. Vind het al fantastisch dat je dit kunt en wilt.