Techneut voegt zelf 3,5 jack toe aan Iphone 7
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Re: Techneut voegt zelf 3,5 jack toe aan Iphone 7
Nou het allerliefste slapcat natuurlijk, ben nogal dominant he
Re: Techneut voegt zelf 3,5 jack toe aan Iphone 7
Hahaha, dat is gewoon een prikkelende quote jongensray5150 schreef:Michael hangt de religie aan, kijk maar naar z'n onderschrift. dan kun je beargumenteren tot je een ons weegt, Peter.
Maar dan nog: als er iemand van nature kritisch is, dan ben ik dat wel.
Zelf heb ik een telefoon met jack, maar heb deze nog nooit gebruikt.
Sinds ik een goeie BT hoofdtelefoon heb en goeie BT in-ears voor de sportschool heb ik geen draadje meer in m'n telefoons gehad (alleen voor het opladen dan). Mijn vrouw en kinderen hebben ook allemaal BT hoofdtelefoons.
Als ik echt op m'n gemak goed naar muziek wil luisteren dan doe ik dat over de stereo (als m'n vrouw en kinderen er niet zijn).
Voor al het overige vind IK (en met mij velen anderen) BT goed genoeg.
