Een Seas luidspreker........
Moderator: Beheerdersteam
Een Seas luidspreker........
In het kader van de kasten moeten leeg,maar weer eens wat opgestart.
Het geheel:
Dit alles in een kastje van 8 liter.
Het geheel:
Dit alles in een kastje van 8 liter.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Een Seas luidspreker........
Hoe kom je daarbij?
Zo staat het er nu voor en het klinkt al heel lekker!
Komend weekend het 2e exemplaar in elkaar zetten,dan eens rustig luisteren.
In ieder geval gaan ze zeker mee naar Beetsterzwaag.
Zo staat het er nu voor en het klinkt al heel lekker!
Komend weekend het 2e exemplaar in elkaar zetten,dan eens rustig luisteren.
In ieder geval gaan ze zeker mee naar Beetsterzwaag.
Re: Een Seas luidspreker........
Wow, hoe snel heb je dat in elkaar gebakken?
Ziet er weer prachtig uit!
Ziet er weer prachtig uit!
Re: Een Seas luidspreker........
Dat lag al klaar op de plank.
Na het opzeggen van mijn baan moest ik aardig wat lopende projecten versneld afwerken.....
Zo liggen er nog 2 op de plank,en staat er nog eentje in de gang.
Dus tot het einde van het jaar heb ik genoeg te doen............
Na het opzeggen van mijn baan moest ik aardig wat lopende projecten versneld afwerken.....
Zo liggen er nog 2 op de plank,en staat er nog eentje in de gang.
Dus tot het einde van het jaar heb ik genoeg te doen............
Re: Een Seas luidspreker........
Dank U!
Van het oplopende hoog hoor je echt helemaal niet terug.
De laagweergave is best stevig in mono.
Eens kijken hoe de boel in stereo klinkt.
In ieder geval prima klinkende units!
Van het oplopende hoog hoor je echt helemaal niet terug.
De laagweergave is best stevig in mono.
Eens kijken hoe de boel in stereo klinkt.
In ieder geval prima klinkende units!
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Een Seas luidspreker........
Leuk project weer Andre. Ook eens doen, baan opzeggen
Hoe hoog zijn de kastjes?
Hoe hoog zijn de kastjes?
Re: Een Seas luidspreker........
Volgende keer weer iets met een brede baffle Dre. Afgelopen weekend weer zo'n systeem gehoord en dat klinkt toch wel erg lekker.
Re: Een Seas luidspreker........
Tja,er komt nog genoeg aan in ieder geval.
Een 2,5weg en een O.B. heb ik bijvoorbeeld nog niet gebouwd.
Een 2,5weg en een O.B. heb ik bijvoorbeeld nog niet gebouwd.
Re: Een Seas luidspreker........
Hoe veel tijd en hoe veel geld heb je over want dan heb ik ook nog wel een paar tips voor je 
Re: Een Seas luidspreker........
Zaag er een gat in. hebbie gelijk een OB.Henkjan schreef:op de plankEN bedoel je
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Een Seas luidspreker........
Ok, mooi compact, gaat naar boekenplank model toe. Had ze zo op de foto groter ingeschat.dre schreef:Ik ga even meten........
hxdxb 305mmx255mmx193mm
Re: Een Seas luidspreker........
Die stond al klaar,dus geen dag zonder werk gezeten.ds23man schreef:Ziet er strak uit! Heb je al een andere baan?
Tevens gelijk een vast contract gekregen!
Re: Een Seas luidspreker........
Nope,zijn voor mijn doen mooi compact.Barry2001 schreef:Ok, mooi compact, gaat naar boekenplank model toe. Had ze zo op de foto groter ingeschat.dre schreef:Ik ga even meten........
hxdxb 305mmx255mmx193mm
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Een Seas luidspreker........
Netjes!dre schreef:Tevens gelijk een vast contract gekregen!
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Een Seas luidspreker........
Toch wel weer een werkplaats tot je beschikking bij de nieuwe baan he
gefeliciteeerd met het contract 
Re: Een Seas luidspreker........
Die is el een stuk kleiner geworden helaas.Barry2001 schreef:Toch wel weer een werkplaats tot je beschikking bij de nieuwe baan hegefeliciteeerd met het contract
Maar bouwen is geen probleem gelukkig!
Re: Een Seas luidspreker........
Ah, 1 +1 = 11. Je hebt een nieuwe baan als prof speakerbouwer, en dit is je eerste opdracht. 
Re: Een Seas luidspreker........
Gelukkig niet!
Ik bouw wel als ik zelf zin heb.......(da's best vaak trouwens!
)
Ik bouw wel als ik zelf zin heb.......(da's best vaak trouwens!
