Correct, als je met mfb aan de slag wilt dan is het zaak een driver te gebruiken met een zo groot mogelijke BL - de tegenkoppeling werkt het beste wanneer de driver de opgelegde correcties met autoriteit kan uitvoeren. Het beperkte frequentie bereik van de skytronics drivertjes is geen probleem als je ze in een 3 weg inzet maar in de Little/One mis ik net de aansluiting met de tweeter en ben daarom aan het kijken naar andere exemplaren zoals deze twee :John P schreef:Het is een skytronic , ook te verkrijgen bij de lokale e-boer. Volgens motoindo heeft hij deze genomen vanwege de dikke magneet, dan zou MFB het meeste effect hebben.

De linker is een indonesische scanspeak kloon waar ik hoge verwachtingen van heb omdat het magneetsysteem net als de sky lekker dik is. Ik heb er een starbass opnemertje in zitten en hoop hem binnenkort aan de tand te voelen. De rechter is een Italiaan met een iets kleiner magneet systeem en geen poolkernboring maar wel een wat hoger rendement. Uit eerste tests blijkt dat ie niet zo laag gaat als de sky maar met 90dB wel flink meer druk produceert.

Hij is er in twee uitvoeringen, de 5FE100 en de 5FE120, beide heb ik in test.

Dan als laatste deze, volgens de verkoper is het een driver met sprookjesachtige prestaties maar om hem in de juiste vorm te krijgen zoek ik nog een mooie dame die hem een kusje wil geven