Nieuwe Hypex plate amps
Moderator: Beheerdersteam
Re: Nieuwe Hypex plate amps
Je hebt de Mark II nog niet gehoord zeker.ds23man schreef:Die is uitverkocht toch?
Re: Nieuwe Hypex plate amps
Nee hoor. Dat is ook in dit topic te lezen:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 0&start=75
Het was te verwachten dat het uitgesteld ging worden. Da's wel Hypex eigen. Maar het hoort ook bij een project waar klanten bij betrokken zijn. Q1 2018 kan ook gewoon nog een introductie over een half jaar betekenen.
Ben wel echt benieuwd naar de prijzen. 400 euro? 500 euro? 600 euro? Bij elke feature die wordt toegevoegd zie ik de plates meer buiten beeld verdwijnen...
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 0&start=75
Het was te verwachten dat het uitgesteld ging worden. Da's wel Hypex eigen. Maar het hoort ook bij een project waar klanten bij betrokken zijn. Q1 2018 kan ook gewoon nog een introductie over een half jaar betekenen.
Ben wel echt benieuwd naar de prijzen. 400 euro? 500 euro? 600 euro? Bij elke feature die wordt toegevoegd zie ik de plates meer buiten beeld verdwijnen...
Re: Nieuwe Hypex plate amps
Thanks. Dat topic niet gezien.
Ze zouden 'niet veel' duurder worden de huidige plate amps
Ze zouden 'niet veel' duurder worden de huidige plate amps
