Nieuwe Hypex plate amps

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Nieuwe Hypex plate amps

Bericht door ds23man »

Die is uitverkocht toch?
Gebruikersavatar
knuisje
Berichten: 3690
Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 0:07
Locatie: Julianadorp

Re: Nieuwe Hypex plate amps

Bericht door knuisje »

Nee hoor.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Nieuwe Hypex plate amps

Bericht door hannesie »

ds23man schreef:
Die is uitverkocht toch?
Je hebt de Mark II nog niet gehoord zeker. :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :mrgreen: :^o :^o
Gebruikersavatar
dynamike
Berichten: 162
Lid geworden op: do 29 sep 2016, 17:49

Re: Nieuwe Hypex plate amps

Bericht door dynamike »

We hebben het nieuws gemist!

https://www.hypex.nl/nieuws/algemeen/16
FritsK
Berichten: 315
Lid geworden op: do 07 mei 2009, 23:22

Re: Nieuwe Hypex plate amps

Bericht door FritsK »

Nee hoor. Dat is ook in dit topic te lezen:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 0&start=75

Het was te verwachten dat het uitgesteld ging worden. Da's wel Hypex eigen. Maar het hoort ook bij een project waar klanten bij betrokken zijn. Q1 2018 kan ook gewoon nog een introductie over een half jaar betekenen.

Ben wel echt benieuwd naar de prijzen. 400 euro? 500 euro? 600 euro? Bij elke feature die wordt toegevoegd zie ik de plates meer buiten beeld verdwijnen...
Gebruikersavatar
dynamike
Berichten: 162
Lid geworden op: do 29 sep 2016, 17:49

Re: Nieuwe Hypex plate amps

Bericht door dynamike »

Thanks. Dat topic niet gezien.

Ze zouden 'niet veel' duurder worden de huidige plate amps :roll:
Plaats reactie