Foto even gepikt van Facebook
Bij Speaker&co zag ik ook al een aantal nieuwe modellen die nog niet op de site staan. Als ik er ben zal ik vragen of ik wat foto's mag maken en hier delen. Één model deed me een beetje denken aan de Seas Thor met een grote ribbon op het hoog.
Ik ben in ieder geval reuze nieuwsgierig naar de klank van deze modellen.
