Nieuwe Hypex plate amps
Moderator: Beheerdersteam
Re: Nieuwe Hypex plate amps
Of, wat in het vat zit kan alleen nog maar verzuren.ds23man schreef:Wat in het vat zit verzuurt niet.
Re: Nieuwe Hypex plate amps
Pot jan drie Dre, je hebt helemaal gelijk, Q3, krijgt Sander S dan toch gelijk met zijn voorspelling van Q1 2018Zweitse schreef:Nee, 1 oktober begint Q4 pasdre schreef:Het is tijd toch?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28480
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Nieuwe Hypex plate amps
Een 1 of ander vaag speakerbedrijfje grenzend aan Noord Duitsland ging even voor...... 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28480
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Nieuwe Hypex plate amps
Q3 eindigt 30 september, streven was eind Q3/ begin Q4.Zweitse schreef:Pot jan drie Dre, je hebt helemaal gelijk, Q3, krijgt Sander S dan toch gelijk met zijn voorspelling van Q1 2018Zweitse schreef:Nee, 1 oktober begint Q4 pasdre schreef:Het is tijd toch?
Re: Nieuwe Hypex plate amps
Hahaha, de openings-scene van Dirk Gently's Holistic Detective Agency gezien?ds23man schreef:Als het goed is, is de nulserie nu in productie......
Re: Nieuwe Hypex plate amps
Gaat over een soort quantum-detective. Ik kreeg na een aantal discussies met iemand eens de boeken in mijn handen gedrukt. "Hier, daar zul je wat van je zelf in herkennen." In het boek is het een verlopen dikkige man die eigenlijk niet weet waar hij mee bezig is, steeds rondloopt met het idee dat er een verband moet zijn. Maar tussen wat en wat en waarom hij dat denkt...
Maar de openings-scéne, ken je die Gerhard?
Maar de openings-scéne, ken je die Gerhard?
Re: Nieuwe Hypex plate amps
Verstandig. Ik kan t ff niet vinden op youtube. Voor de wel-kijker: dat Dirk wordt wakker gebeld door z'n opdrachtgever.
Re: Nieuwe Hypex plate amps
Dat boek is van Douglas Adams, ook wel bekend van de Hitchhiker's guide through the Galaxy serie. Ik heb detective film gezien, maar als deze net zo slecht was als de verfilming van de hitchhiker's guide, dan is het een heel goed boek.
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Re: Nieuwe Hypex plate amps
Het boek (en zeker de originele Engelse versie) is geweldig. Ik heb de serie ook nog niet gezien. Wel gedownloaderd, maar nog een kleine 200 andere dingen gaan voor...John P schreef:Dat boek is van Douglas Adams, ook wel bekend van de Hitchhiker's guide through the Galaxy serie. Ik heb detective film gezien, maar als deze net zo slecht was als de verfilming van de hitchhiker's guide, dan is het een heel goed boek.
Re: Nieuwe Hypex plate amps
De serie heeft het boek losgelaten. De sfeer is goed, maar je zit niet steeds je te verbijten omdat voor jou leuke personages verpest worden of belangrijke gebeurtenissen ontbreken. Dus verwacht geen electric monk of "and time began seriously to pass" maar de verwarring en het tempo zitten goed.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28480
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Nieuwe Hypex plate amps
Dan lees ik het boek wel.Ivo schreef:Wil je een slotje, Gerhard?...
Re: Nieuwe Hypex plate amps
Jawel, deze kan het. Analoge uitgang en SP/DIF uit, beide volumegeregeld en in sync met elkaar.ds23man schreef:Daar heb ik eens op gezocht, preamps die een regelbare digitale uitgang hebben. Ik kan ze niet vinden.
