Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Ah!buis
Berichten: 16682 Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse
Bericht
door Ah!buis » wo 09 aug 2017, 11:36
FR_Aad schreef: Leeuwarden schreef: Hoe zou het toch komen dat er geen projecten meer worden gepost...
Ik kijk wel uit
Dat doe ik ook
, kan m'n komkommer weer weg
Zou zeggen niet enkel kijken, ook doen !
Anne
EnjoyProg
Berichten: 350 Lid geworden op: di 07 jun 2011, 17:08
Locatie: Elburg
Bericht
door EnjoyProg » do 17 aug 2017, 11:14
De 30e kom ik ook.
Ik neem mijn speakers ook mee. AT18 icm AMT25. Na lang luisteren en klooien met het filter hier thuis is het wel goed dat hij eens ergens anders staat. En dat andere mensen hun reactie en/of opbouwende kritiek kunnen geven zodat ik het filter verder kan optimaliseren.
Laatst gewijzigd door
EnjoyProg op vr 18 aug 2017, 9:46, 1 keer totaal gewijzigd.
dre
Berichten: 17579 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » do 17 aug 2017, 11:15
Geweldig plan!
Ik ben zeer benieuwd naar deze speaker.
Zweitse
Berichten: 4595 Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen
Bericht
door Zweitse » do 17 aug 2017, 11:19
dre schreef: Ik ben zeer benieuwd naar deze speaker.
+1
architect
Berichten: 1546 Lid geworden op: zo 14 mar 2010, 17:36
Locatie: Friesland
Bericht
door architect » vr 18 aug 2017, 17:39
dre schreef: Geweldig plan!
Ik ben zeer benieuwd naar deze speaker.
+1
dre
Berichten: 17579 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » vr 18 aug 2017, 18:28
Hoe meer hoe beter!
Ik ga eens kijken of ik ook een setje op tijd af kan krijgen.
architect
Berichten: 1546 Lid geworden op: zo 14 mar 2010, 17:36
Locatie: Friesland
Bericht
door architect » zo 20 aug 2017, 10:38
Mooi ter vergelijk met mijn 2weg dre
Mtraxx
Ook commercieel actief
Berichten: 436 Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
Locatie: hurdegaryp
Contacteer:
Bericht
door Mtraxx » wo 30 aug 2017, 20:45
Schopje .. nog weinig nieuwe aanmeldingen
Walt
Berichten: 14139 Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33
Bericht
door Walt » wo 30 aug 2017, 20:48
Het is op dezelfde dag als de X-fi...
ray5150
Berichten: 28143 Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 » wo 30 aug 2017, 21:02
En voor de (zuid)westerlingen is het ook niet echt om de hoek...
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » wo 30 aug 2017, 21:04
Breda en Alphen liggen inderdaad stukken dichterbij dan andersom
hannesie
Berichten: 17866 Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:
Bericht
door hannesie » wo 30 aug 2017, 21:28
Leeuwarden schreef: Breda en Alphen liggen inderdaad stukken dichterbij dan andersom
Ik heb in het aantal keren dat ik wel in Beetsterzwaag was jouw daar ook niet ontmoet.
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » wo 30 aug 2017, 21:32
Dan was je kennelijk die keer er niet... we hebben elkaar wel gezien in Alphen als ik me niet vergis.
hannesie
Berichten: 17866 Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:
Bericht
door hannesie » wo 30 aug 2017, 21:35
Dat was bij die zeilschool.
In Beetsterzwaag ben ik 4 keer geweest
Mtraxx
Ook commercieel actief
Berichten: 436 Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
Locatie: hurdegaryp
Contacteer:
Bericht
door Mtraxx » wo 30 aug 2017, 22:45
De Watershows bij Annage in Earnewoude dat klopt.. die staat los van deze ZBA v/h Noorden.
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33821 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » wo 30 aug 2017, 23:31
ja, een paar jaar terug was Jan in Alphen.
en wat is nou een paar uur rijden, minder dan 10% van een dag. en vervolgens de hele dag lekker luisteren naar en praten over audio.
FR_Aad
Berichten: 5545 Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010
Bericht
door FR_Aad » wo 30 aug 2017, 23:55
Dan rij jij anders dan ik Henkjan.
Beetsterzwaag was altijd van 10 tot 17:00 = 7 uur
2,5 uur heen en 2,5 uur terug = 5 uur
Dus ik kom op meer dan 10%
Ondertussen heb ik aardig wat edities meegedaan. Maar het blijft een best stukkie rijden.
hannesie
Berichten: 17866 Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:
Bericht
door hannesie » do 31 aug 2017, 0:07
En een hapje eten op de terugweg, toch ook tijd vretend
LET OP: dit is dubbelzinnig bedoeld.
audiomanics
Berichten: 4575 Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:
Bericht
door audiomanics » do 31 aug 2017, 0:21
IJs en weder dienende.. zal 't ook eens in de tomtom tikken.. Kan op de motor ook nog wel wat kleins mee nemen...
Kees
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33821 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » do 31 aug 2017, 8:09
@Aad: 10% van 24h
FR_Aad
Berichten: 5545 Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010
Bericht
door FR_Aad » do 31 aug 2017, 10:21
Rudy_h
Ook commercieel actief
Berichten: 73 Lid geworden op: wo 03 mar 2010, 0:51
Locatie: Groningen
Bericht
door Rudy_h » zo 03 sep 2017, 7:37
Deelnemer lijst maar eens bijgewerkt.
Ik probeer de SB17 TL mee te nemen als deze op tijd klaar is, anders doe ik een greep in mijn andere speakers
Rudy
dre
Berichten: 17579 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » zo 03 sep 2017, 8:16
Is er nog behoefte aan een CA versterker?
Rudy_h
Ook commercieel actief
Berichten: 73 Lid geworden op: wo 03 mar 2010, 0:51
Locatie: Groningen
Bericht
door Rudy_h » zo 03 sep 2017, 9:50
dre schreef: Is er nog behoefte aan een CA versterker?
Ik zet hem erbij