Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz
Moderator: Beheerdersteam
Bas Horneman
Berichten: 744 Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
Locatie: Middenmeer (NH)
Contacteer:
Bericht
door Bas Horneman » ma 26 jun 2017, 9:42
Kun je de crazy8 of ~88 bascab mee bouwen
Even met m'n mobieltje gekeken....maar ik zie niet zo het echte ontwerp...vrij te vinden op het net...
Heb jij wat "inside" information:
Bas Horneman
Berichten: 744 Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
Locatie: Middenmeer (NH)
Contacteer:
Bericht
door Bas Horneman » vr 04 aug 2017, 10:50
Kast laat m'n maat nu in ZA maken van Rosewood...
Jag
Berichten: 998 Lid geworden op: wo 01 mar 2006, 15:43
Locatie: Utrecht
Bericht
door Jag » ma 07 aug 2017, 13:15
Lekker!
anonamemouse
Berichten: 1991 Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Bericht
door anonamemouse » ma 07 aug 2017, 13:34
Bas Horneman schreef: Driver porn 8mb500 IMG_20170807_001037 (1).jpg
Zien we daar geen afgeschuind randje?
Bas Horneman
Berichten: 744 Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
Locatie: Middenmeer (NH)
Contacteer:
Bericht
door Bas Horneman » ma 07 aug 2017, 13:39
Zien we daar geen afgeschuind randje?
Dat zien we goed
Ga ik nog doen...nu je het zegt.
Bas Horneman
Berichten: 744 Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
Locatie: Middenmeer (NH)
Contacteer:
Bericht
door Bas Horneman » ma 07 aug 2017, 13:46
Zien we daar geen afgeschuind randje?
Merci...trouwens...helemaal niet aan gedacht...en het heeft blijkbaar toch ook echt effect..Heb zojuist een whattsappje naar Zuid Afrika...hopelijk is het voorpaneel nog niet vastgelijmt.
Alhoewel...de driver heeft door zijn opbouw al best veel lucht....
pappaleo
Berichten: 12406 Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:
Bericht
door pappaleo » ma 07 aug 2017, 14:27
Zijn dat inslagmoeren en zoja, zitten die dan niet verkeerd om?
Kan zijn dat dat alleen voor het plaatje is, dan heb ik niets gezegd.
Bas Horneman
Berichten: 744 Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
Locatie: Middenmeer (NH)
Contacteer:
Bericht
door Bas Horneman » ma 07 aug 2017, 14:33
Kan zijn dat dat alleen voor het plaatje is, dan heb ik niets gezegd.
Inslagmoeren inderdaad alleen voor het plaatje.
Bas Horneman
Berichten: 744 Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
Locatie: Middenmeer (NH)
Contacteer:
Bericht
door Bas Horneman » vr 11 aug 2017, 17:25
Upgraded Crossover klaar
Bijlagen
ray5150
Berichten: 28143 Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 » vr 11 aug 2017, 18:24
Netjes opgebouwd zo. Heb je die plaatjes toevallig bij TonyG gehaald ?
Bas Horneman
Berichten: 744 Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
Locatie: Middenmeer (NH)
Contacteer:
Bericht
door Bas Horneman » vr 11 aug 2017, 18:38
Inderdaad. Meestal bestel ik by rumoh. Maar omdat die met vakantie was en ik hoorns ging halen by Tony. Vroeg ik of hy ook van die bordjes verkocht.
Shadow
Berichten: 20399 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » vr 11 aug 2017, 20:17
Is gewoon intertechnik toch?
Bas Horneman
Berichten: 744 Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
Locatie: Middenmeer (NH)
Contacteer:
Bericht
door Bas Horneman » di 15 aug 2017, 21:07
Box met randje afgefreesd dankzij anonamemouse
Bijlagen
Jag
Berichten: 998 Lid geworden op: wo 01 mar 2006, 15:43
Locatie: Utrecht
Bericht
door Jag » di 15 aug 2017, 23:00
Wordt mooi!
anonamemouse
Berichten: 1991 Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Bericht
door anonamemouse » wo 16 aug 2017, 9:39
Bas Horneman schreef: Box met randje afgefreesd dankzij anonamemouse
Bas Horneman
Berichten: 744 Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
Locatie: Middenmeer (NH)
Contacteer:
Bericht
door Bas Horneman » do 24 aug 2017, 17:34
Logo'tje laten doen bij FreesKees van Techgraphix....rood zelf ingekleurd met een stift...is te zien ook..
en coating gegeven met plastic....waarschijnlijk gewoon achter op de speaker plakken...we gaan het zien.
Bijlagen
Jag
Berichten: 998 Lid geworden op: wo 01 mar 2006, 15:43
Locatie: Utrecht
Bericht
door Jag » do 24 aug 2017, 19:56
Nice!
audiomanics
Berichten: 4575 Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:
Bericht
door audiomanics » vr 25 aug 2017, 17:45
Soms moet je dat inkleuren en schoonwrijven wel een paar keer doen..
Kees
Bas Horneman
Berichten: 744 Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
Locatie: Middenmeer (NH)
Contacteer:
Bericht
door Bas Horneman » vr 25 aug 2017, 17:52
Soms moet je dat inkleuren en schoonwrijven wel een paar keer doen..
Heb ik ook gedaan...denk alleen dat ik een slechte kwaliteit permanent marker gebruikt heb. Maar geeft niet..het resultaat mag er volgens mij wel zijn!
Bas Horneman
Berichten: 744 Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
Locatie: Middenmeer (NH)
Contacteer:
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » ma 28 aug 2017, 12:43
Heel gaaf zo!
Boemeltje
Berichten: 204 Lid geworden op: ma 05 sep 2011, 9:08
Bericht
door Boemeltje » ma 28 aug 2017, 13:16
Wat een ontzettend mooie kasten zeg
Bas Horneman
Berichten: 744 Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
Locatie: Middenmeer (NH)
Contacteer:
Bericht
door Bas Horneman » do 12 okt 2017, 9:35
Voortgang
Bijlagen