MidKast vs GeenKast
Moderator: Beheerdersteam
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: MidKast vs GeenKast
Interstellair gezien wel, ja.dre schreef:Het is vlak bij Peter,dus we kunnen in een keer door!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: MidKast vs GeenKast
Ik dacht dat je niet meer zou reageren?carbon schreef:![]()
![]()
Re: MidKast vs GeenKast
Hahaha ju weet psies het puntJag schreef:Jullie zijn anders ook enorm op je teentjes getrapt als iemand aan je kastje komt
Re: MidKast vs GeenKast
ds23man schreef:Ik dacht dat je niet meer zou reageren?carbon schreef:![]()
![]()
![]()
Re: MidKast vs GeenKast
Niet om het kastje maar om de verwijten dat niemand hier weet wat ie doet.Jag schreef:Jullie zijn anders ook enorm op je teentjes getrapt als iemand aan je kastje komt
Een groot geluidsbeeld is mooi bij kastlose luidsprekers, komt ook realistisch over maar is het niet zolang er reflecties van de ruimte meespelen die dus niet in de opnamen voorkomen.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: MidKast vs GeenKast
Met de huidige toonzetting is dat geen slecht idee. Bij deze.carbon schreef:Wat mij betreft slotje erop dit draait op niets uit, en ik heb geen zin om hier nog maar 1 woord hieraan te besteden.
