Hier kun je eea. nalezen: B&W DM70; rebuilding an Icon.
Helaas is de vulling, glaswol, volledig vergaan (iig. niet meer bruikbaar).
Nu zijn deze luidsprekers ook nog eens te vol wat de laagweergave niet ten goede schijnt te komen.
Mijn vraag is of jullie een idee hebben wat ik hiervoor het beste kan gaan gebruiken?
Even een quote uit het bovengenoemde topic:
Bedankt voor jullie reactie(s)!De oude vulling (glaswol) is op en de DM70 zit eigen "te vol" met vulling waardoor hij enigszins doodslaat in het laag.
Ik zou kunnen volstaan met het bekleden van de binnenkant met dempings- matten zoal Pritex, Akotherm, aixFOAM of BAF.
Daarnaast zie ik Sonofil, is dat een soort "wol"?
